اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیجار:

پیام شهدا پیروی از خط ولایت است

فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه پیام شهدا پیروی از خط ولایت است، گفت: حرکت در خط ولایت، پیروی از فرامین رهبری، داشتن تفکر بسیجی و ترویج فرهنگ شهادت کلید طلایی پیشرفت کشور است.

پیام شهدا پیروی از خط ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، سیدحسین محمودی ظهر امروز در یادواره شهدا که در مدرسه دخترانه فاطمیه بیجار با حضور معاون فرماندار، جمعی از مسئولان، دانش‌آموزان و مربیان این مدرسه برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا تلنگری برای به خاطر آوردن رشادت‌های شهدای گرانقدر است.

وی بر تداوم برگزاری چنین یادواره‌هایی تأکید کرد و افزود: برگزاری یادواره شهدا با هدف ترویج فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی و ایثار و ازخودگذشتگی موجب نهادینه شدن ارزش شهادت و شهیدان در جامعه خواهد شد.‌

محمودی با اشاره به اخلاق و اخلاص شهدا تصریح کرد: اخلاص در عمل، اخلاق نیکو و حرکت بسیجی‌وار در خط و حول محور و فرامین امام راحل از جمله ویژگی‌های برجسته شهدای دوران دفاع مقدس و الگویی ارزشمند برای زندگی کنونی مردم و خصوصاً جوانان است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس بیشترین شهدا را بسیج دانش‌آموزی تقدیم انقلاب اسلامی کرد، گفت: وجود شهدای دانش‌آموز بسیجی افتخاری برای دانش‌آموزان و الگویی بس ارزشمند برای آنها است تا از منش و رفتار آن والامقامان درس مردانگی و ایثار کسب کنند.

به گفته این مسئول، بازخوانی وصیت‌نامه شهدا خصوصاً برای جوانان و دانش‌آموزان موجب آشنایی و انس آن‌ها با شهدا و اهداف والایشان خواهد شد؛ پیام وصیت‌نامه همه شهدای دفاع مقدس تنها نگذاشتن ولایت فقیه بود.

محمودی با بیان اینکه زندگی شهدا سرشار از آموزه‌های دینی و اخلاقی است، تأکید کرد: زندگی امروز جوامع اسلامی باید مطابق با زندگی و اهداف شهدا باشد.

وی با اشاره به هفته بسیج خاطرنشان کرد: بسیج کلید طلایی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است و هر جا که به مشکل و بن‌بستی برخورد کنیم از این کلید طلایی بهره می‌بریم.

فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه تفکر بسیجی باید در تمام جهان تعمیم یابد، اضافه کرد: بسیج و تفکر بسیجی تنها متعلق به ایران نیست بلکه متعلق به تمامی مسلمین جهان است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج همواره در تمامی میادین و ادوار روی کار بوده و اکنون نیز آماده خدمت به نظام مقدسمان است.

محمودی به ویژگی‌های بسیجیان اشاره کرد و گفت: پیروی و حرکت در خط رهبری، ایثار و استقامت و حضور در تمامی صحنه‌ها برای حفظ عزت نظام و وقف تمامی لحظات زندگی خویش برای اسلام، قرآن، ولایت و انقلاب اسلامی از جمله ویژگی‌های بسیجیان است.

وی در پایان گفت: امیدواریم دانش‌آموزان امروز با پیروی از اهداف شهدای دانش‌آموز و تفکر بسیجی در تمامی عرصه‌ها خصوصاً عرصه‌های علمی با کسب افتخار برای ایران اسلامی موجب سربلندی نظام و کشورمان شوند.

انتهای پیام/79015/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول