اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه:

نیروهای امدادی بهزیستی به حالت آماده‌باش درآمده‌اند

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه نیروهای امدادی بهزیستی در پی وقوع زلزله به حالت آماده‌باش درآمده‌اند، گفت: نیرو‌های متخصص بهزیستی آمادگی کامل دارند که از افراد آسیب‌دیده حمایت‌های روانی لازم را به‌عمل آورند.

نیروهای امدادی بهزیستی به حالت آماده‌باش درآمده‌اند

عبدالرضا میرزائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: از روز گذشته در پی وقوع زلزله در شهرستان‌های غربی استان کرمانشاه نیروهای متخصص و حمایتی در بهزیستی به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، کارشناسان، مشاوران، روان‌شناسان و نیرو‌های متخصص بهزیستی آمادگی کامل دارند که به افراد آسیب‌دیده این مناطق کمک کنند. 

میرزائیان تصریح کرد: این نیروها آموزش‌های لازم را دیده‌اند و علم و تخصص کامل دارند که در حوادث غیرمترقبه و بحران‌ها از افراد بحران‌زده حمایت‌های روانی را انجام بدهند.

وی یکی از رسالت‌های سازمان بهزیستی را حمایت‌های روانی در بحران‌ها دانست و تاکید کرد: نیروهای متخصص در بهزیستی به افرادی که بی‌سرپناه شدند و یا غم از دست دادن اعضای خانواده را تجربه می‌کنند، مشاوره‌های لازم را ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/2700/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول