اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله نوری همدانی:

حجت‌الاسلام انصاری در راه فرهنگ اسلام ناب به شهادت رسید

آیت‌الله نوری همدانی با صدور پیامی شهادت رایزن فرهنگی ایران در لبنان را تسلیت گفت.

حجت‌الاسلام انصاری در راه فرهنگ اسلام ناب به شهادت رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام تسلیت آیت‌الله نوری همدانی آمده است: خبر شهادت جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای ابراهیم انصاری (رضوان الله علیه) موجب تاسف شد.

در ادامه این پیام تصریح شده است: آن مرحوم سوابق درخشانی در عرصه انقلاب اسلامی داشت و از اعضای اولیه تیپ امام صادق (علیه السلام) که در دهه 60 در حوزه مقدسه قم تشکیل شد، بود. در این رابطه هم فعالیت چشمگیری در اعزام طلاب محترم به جبهه‌ها داشت و شخصاً نیز در جبهه حضور پیدا می‌کرد.

در ادامه این پیام آمده است: در عرصه‌های فرهنگی نیز با مسئولیت‌هایی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به عهده آن شهید بافضیلت می‌گذاشت، فعالیت‌های موثر و مفیدی داشت.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: در مسافرت‌های اینجانب که به عنوان صدور انقلاب و معرفی اسلام ناب به کشورهای خارج صورت می‌گرفت، در مسافرت به کشور تانزانیا و کنیا همراه اینجانب بود که از لحاظ تسلط کامل به زبان عربی و بیان جامع و نافذ بسیار موثر و ممتاز بود و بالاخره سرانجام در راه اشاعه فرهنگ ناب اسلام و انقلاب به فضیلت شهادت نائل شد.

در پایان این پیام اضافه شده است: این فاجعه را به تمام علاقه‌مندان آن شهید راه خدا به ویژه به خانواده محترمشان تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن شهید علو مقام و برای خانواده محترم ایشان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/2258/ب/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول