اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به علت بی‌توجهی مسئولان

سیل روداب و نظام‌شهر نرماشیر را تهدید می‌کند

عضو شورای اسلامی اسلامی نظام‌شهر نرماشیر گفت: بعد از گذشت یک سال از سیل ویرانگر سال گذشته تا این لحظه سیل‌بندها و کانال‌های زهکش این شهر مرمت نشده است.

سیل روداب و نظام‌شهر نرماشیر را تهدید می‌کند

حسن مشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نرماشیر اظهار داشت: بارندگی‌های روز گذشته کشاورزان شهر نظام‌شهر و بخش روداب را خوشحال کرد، اما با توجه به وقوع سیل در سال گذشته که با ورود به منازل و مزارع خسارات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرد، شب گذشته خواب را از چشم مردم آنها گرفت.

وی افزود: با توجه به تشکیل جلسات متعدد با ستاد بحران همچنان سیل‌بندها و کانال‌های هدایت سیل به خارج از شهر و بخش روداب که در شهرستان بم واقع شده‌اند، مرمت و بازسازی نشده‌اند.

مشکی عنوان کرد: 10 روز کار با یک دستگاه بولدوزر در زمینه بازسازی سیل‌بندها مانع از ایجاد خسارت به جمع زیادی از شهروندان می‌شود.

عضو شورای شهر نظام‌شهر ابراز کرد: سال گذشته در جلسه‌ای که با معاونت عمرانی استانداری و مسئولان شهرستان داشتیم این موضوع را اعلام کردیم، اما با گذشت یک سال هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

مشکی با گلایه‌مندی از بی‌توجهی بعضی از مسئولان ابراز امیدواری کرد: در روزهای آینده شاهد بازسازی و مرمت سیل‌بندهای منتهی به منازل مسکونی شهروندان باشیم.

انتهای پیام/80026/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول