اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگسرای دانش اصفهان:

مسابقه «عاشورا و انتظار» در فرهنگسرای دانش برگزار می‎شود

مدیر فرهنگسرای دانش اصفهان گفت: کتاب «عاشورا و انتظار» نوشته مسعود پورسیدآقایی است که به بررسی شباهت‎های میان نهضت‎های گذشته و آینده تاریخ می‎پردازد، به مسابقه گذاشته می‎شود.

مسابقه «عاشورا و انتظار» در فرهنگسرای دانش برگزار می‎شود

محمد مصطفایی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به علت تقارن هفته کتاب با ایام شهادت امام حسین(ع) و ماه محرم بنا شد عناوین و مضامین برنامه‎های هفته کتاب متناسب با این ایام در نظر گرفته شود.

وی افزود: هفته کتاب تا دوم آذرماه در نظر گرفته شده است، اما برنامه‎های فرهنگسرای دانش تا پایان آذرماه ادامه دارد.

مدیر فرهنگسرای دانش ادامه داد: عنوان عاشورا و انتظار برای مسابقاتی که این فرهنگسرا در ایام محرم و هفته کتاب برگزار می‎کند، در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در این مسابقه کتاب عاشورا و انتظار به مسابقه گذاشت شده است و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه تا هفتم آذرماه فرصت دارند تا در این مسابقه شرکت کنند.

مصطفایی ادامه داد: داوطلبان می‎توانند جهت دریافت کتاب «عاشورا و انتظار» و شرکت در این مسابقه به فرهنگسرای دانش واقع در خیابان رهنان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: کتاب «عاشورا و انتظار» نوشته مسعود پورسیدآقایی است که به بررسی شباهت‎های بین دو نهضت یکی در گذشته تاریخ و دیگری در آینده تاریخ در نگاه چهارده نور مقدس پرداخته است.

انتهای پیام/63019/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول