اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان رضوی:

249 واحد فروش مواد غذایی و اقامتی در خراسان رضوی پلمب شد

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای استان خراسان رضوی از پلمب 249 واحد فروش مواد غذایی و اقامتی در این استان خبر داد.

249 واحد فروش مواد غذایی و اقامتی در خراسان رضوی پلمب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، علی یزدی حسنی صبح امروز در همایش ضابطان سلامت مراکز بهداشت شهرستان‌های خواف، رشتخوار، کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مردم برای خرید نوع کالا مختار هستند ولی باید در موقع خرید کالایی را خریداری کنند که دارای استانداردهای بهداشتی باشد.

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای استان خراسان رضوی گفت: در راستای نظارت و بازرسی مأموران مراکز بهداشت در سطح استان خراسان رضوی در 6 ماه گذشته 249 واحد، فروشگاه و مراکز اقامتی به علت عدم رعایت استانداردهای لازم در ارائه خدمت شایسته به مراجعان پلمب و هزار و 600 مورد نیز به مراجع قضایی معرفی شده است‌.

وی افزود: مردم می‌توانند در صورت مشاهده کالایی که پروانه نداشته و نیز از لحاظ بهداشتی استاندارد لازم را ندارد با تلفن 1490 که یک سامانه کشوری است نظرات و شکایات خود را مطرح کنند تا بازرسان سریع‌تر وارد عمل شوند.

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای استان خراسان رضوی مشارکت مردمی در مرحله اول را ضروری‌ترین بخش اطلاع‌رسانی ذکر کرد و گفت: موقعی وزارت بهداشت در کارش موفق خواهد بود که مردم همکاری لازم را داشته باشند.

یزدی همکاری رسانه‌ها را امری ضروری دانست و ادامه داد: مواد غذایی یک امر حیاتی برای جامعه است و باید در این راستا همه دستگاه‌ها و رسانه‌ها همکاری لازم را در هر سطوحی با مراکز بهداشتی داشته باشند.

وی کنترل مرتب مراکز بهداشتی را وظیفه بازرسان بهداشت محیط حرفه‌ای در شهرستان‌ها بیان کرد و افزود: علاوه بر گزارشات مردمی وظیفه مهم و حیاتی نیروهای بازرس، نظارت دقیق بر کار مراکز فروش مواد غذایی و مراکز اقامتی است و نباید در این مورد غفلتی مشاهده شود.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول