اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اسبق مرکز مطالعات جنگ سپاه:

ایران با تکیه بر تفکر بسیجی در مقابل زورگویان عالم ایستادگی کرده است

رئیس اسبق مرکز مطالعات و تحقیقات جنگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دلیل اینکه جمهوری اسلامی در شرایط کنونی در مقابل قلدران دوران ایستادگی کرده، همین تفکر بسیجی است.

ایران با تکیه بر تفکر بسیجی در مقابل زورگویان عالم ایستادگی کرده است

محمد کرمی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: بسیج همان شجره طیبه و یادگار امام راحل است و نام‌گذاری این اسم مبارک توسط بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی با دوراندیشی و نگاه عمیق به موضوعات انقلاب صورت گرفت.

کرمی‌راد افزود: این در شرایطی بود که برخی از مسئولان دولتی ادعا می‌کردند که با وجود پیروزی انقلاب اسلامی دیگر نیازی به وجود ارتش نیست و انحلال ارتش را منافقین در راس شعارهای خود قرار دادند.

به گفته این فرمانده نظامی دوران دفاع مقدس، امام (ره) براساس باورهای عمیق اعلام کردند کشوری با 20 میلیون جمعیت، باید 20 میلیون بسیجی داشته باشد.

رئیس اسبق مرکز مطالعات و تحقیقات جنگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه و یادگار امام (ره) است، افزود: رهبر فرزانه انقلاب معنای بسیج و فرهنگ بسیجی را با زبان شیوا بیان فرمودند.

این استاد دانشگاه بسیج را یکی از پدیده‌های نوظهور در عرصه انقلاب دانست و گفت: بسیج با فرهنگ جهادی در تمام عرصه‌ها از جمله هشت سال دفاع مقدس با همین روحیه نشات گرفته از اسلام وارد جبهه‌های حق علیه باطل شد.

به گفته این کارشناس مسائل سیاسی، دلیل اینکه جمهوری اسلامی ایران در شرایط کنونی در مقابل قلدران دوران ایستادگی کرده، همین تفکر بسیجی است.

کرمی‌راد اذعان داشت: خداوند متعال در آیات مختلف قرآن کریم به مجاهدان فی سبیل‌الله که جان و مال خود را در طبق اخلاص قرار داده و برای نظام اسلامی جان‌فشانی می‌کنند اشارات فراوانی دارد.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول