اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

نمایشگاه بصیرت عاشورایی در پلدختر برپا شد

به مناسبت هفته بسیج با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان پلدختر نمایشگاه عکس و پوستر بصیرت عاشورایی و حریم آفتاب در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد این شهر برپا شد.

نمایشگاه بصیرت عاشورایی در پلدختر برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد پلدختر صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه بصیرت عاشورایی گفت: این نمایشگاه با محوریت موضوعات آشنایی با واقعه عاشورا و فرمایش‌های مقام معظم رهبری درباره مسئله عاشورا و تصاویری از رهبر فرزانه انقلاب در دفاع مقدس و تصاویر و عکس از مراسم‌های محلی این شهرستان جهت بازدید علاقه‌مندان قرار داده شده است.

غلامرضا محمودی هدف از برپایی این نمایشگاه تبلیغ و گسترش فرهنگ عاشورایی و تقویت بصیرت و آشنایی جوانان و اقشار مختلف مردم از اهداف قیام عاشورا، پیام نهضت حسینی و سیره امام حسین(ع) وتعمیق بینش سیاسی واجتماعی بسیجیان برشمرد.

ریئس اداره فرهنگ و ارشاد پلدختربا بیان اینکه آغاز این نمایشگاه از یکم آذر و تا اواخر هفته بسیج ادامه دارد، گفت: زمان بازدید از این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت هشت تا پایان وقت اداری است.

انتهای پیام/2304/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول