اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره دامپزشکی سمنان خبر داد

اجرای طرح واکسیناسیون رایگان طیور بومی در سمنان

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان سمنان از برگزاری دوره آموزشی در راستای اجرای طرح واکسیناسیون رایگان طیور بومی در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح واکسیناسیون رایگان طیور بومی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سمنان، وحید قدس امروز افزود: دوره آموزشی طرح واکسیناسیون رایگان طیور بومی با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سمنان در روستای اعلاء با شرکت 30 نفر از روستاییان برگزار شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان سمنان افزود: در این دوره آموزشی، بهره‎برداران با بیماری‎های واگیردار دام و همچنین بیماری‎های مشترک بین انسان و دام آشنا شدند.

وی در ادامه از آغاز طرح واکسیناسیون طیور بومی و روستایی علیه بیماری نیوکاسل خبر داد و گفت: این طرح با هدف ایمن‎سازی طیور بومی علیه بیماری مسری نیوکاسل و جلوگیری از چرخش ویروس عامل این بیماری در طیور بومی و روستایی و انتقال به طیور صنعتی در قالب خرید خدمات از بخش خصوصی در حال اجرا بوده و پیش‎بینی می‎شود 18 هزار قطعه طیور بومی در این طرح واکسینه شوند.

انتهای پیام/2249/ک/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول