اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز:

عهد و پیمان شهادت با حضور در عطرافشانی نمایان است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: حضور و غبارروبی مزارهای شهدا نشان از عهد و پیمان بسیج با آرمان‌های دفاع مقدس دارد.

عهد و پیمان شهادت با حضور در عطرافشانی نمایان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین داوود بهرامی عصر امروز در حاشیه غبارروبی مزار شهدای الوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انسجام امت‌های اسلامی امروز از برکات عمل به رهنمودهای قرآن کریم و تلاش برای احیای سنت‌های الهی است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز با گرامیداشت هفته بسیج افزود: استکبارستیزی جزو خصوصیات ریشه‌ای و کلیدی نهاد مقدس بسیج است و بسیجیان با اطاعت از ولایت و توکل به ائمه اطهار برابر سیل شبیخون‌ها و دسیسه‌های دشمنان ایستادگی می‌کنند.

بهرامی با بیان اینکه حضور و غبارروبی مزارهای شهدا نشان از عهد و پیمان بسیج با آرمان‌های دفاع مقدس دارد، ابراز داشت: بی تردید بسیجیان امروز تا آخرین قطره خون برابر زیاده خواهی‌ها و تهدیدات نرم دشمنان ایستادگی کرده و در این مسیر لحظه‌ای خسته و مأیوس نمی‌شوند.

 بهرامی با اشاره به دیدار 50 هزار نفری فرماندهان بسیج با مقام معظم رهبری تصریح کرد: آحاد بسیجیان در این دیدار بار دیگر ثابت کردند که در دفاع از ولایت مقاوم بوده و اجازه تعدی دشمنان به حریم امن ولایت مطلقه فقیه را نمی‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان البرز به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در اجتماع پرشور فرماندهان بسیجی اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در سخنانی در این اجتماع پرشور به تمام جهانیان نشان دادند که تا زمانی که بسیج و روحیه استکباری ملت زنده است هیچ قدرتی جرئت تجاوز به مرزهای اعتقادی نظام اسلامی را ندارد.

وی با تأکید بر اینکه امروز هر دستی که به قصد تجاوز به حریم امن نظام اسلامی دراز شود توسط ملت قطع می‌شود، ابراز داشت: آمریکا و هم‌پیمانان این ابرقدرت ستمگر تاکنون بارها و بارها از ملت ایران سیلی خورده و شکست خورده‌اند و این بار در صحنه تحریم نیز ملت ایران با ایستادگی تمام نقشه پوشالی آنان را در هم شکسته و از بین می‌برد.

انتهای پیام/77005/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول