اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای شرکت در مسابقات منطقه‌ای

خراسان شمالی قاریان برتر خود را شناخت

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی نتایج سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان را اعلام کرد.

خراسان شمالی قاریان برتر خود را شناخت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی امروز به خبرنگاران گفت: در این مسابقات که به میزبانی شیروان برگزار شد، 240 شرکت کننده خواهر و برادر از هشت شهرستان استان حضور داشتند.

وی ادامه داد: این افراد پس از مسابقات شهرستانی به مسابقات استانی راه یافتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با اشاره به نفرات اول تا سوم رشته‌های مختلف افزود: بر همین اساس در رده بزرگسالان برادر و در رشته قرائت ابوالفضل شکیبا و محمدرضا محمدی از بجنورد و علی شکفته از اسفراین در رشته ترتیل؛ مهدی شیرین از بجنورد، روح‌الله شجاعی و ابوالقاسم رجبی از شیروان عناوین برتر را کسب کردند.

وی همچنین با اشاره به نتایج این مسابقات در رشته حفظ 10 جزء اظهار داشت: احمد قلی‌پور از اسفراین، حمزه‌علی محمدی و بهادر شاکری‌نسب از بجنورد به ترتیب اول تا سوم شدند.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی در حفظ 20 جزء حمید رحمتی از شیروان اول، رشید یزدانی از بجنورد دوم و مهدی نورانی از مانه‌ و سملقان سوم شدند.

وی عنوان کرد: در حفظ کل قرآن هم رمضانعلی ایزانلو و جواد فیاض از شیروان و آنه سهراب از بجنورد به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

سهرابی با تشریح نتایج این مسابقات در رده شکوفه‌های برادران توضیح داد: در رشته قرائت علی قلیزاده از اسفراین، علیرضا زمزمی و علیرضا غفوری‌فرد از بجنورد مقام‌های برتر را احراز کردند.

وی گفت: در رشته ترتیل هم محمدحسن مرتضوی از بجنورد، مصطفی رحمتی و مصطفی ندایی از شیروان اول تا سوم شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی در نتایج رشته حفظ 20 جزء، سجاد فیاض را اول، محمد گوهر را دوم و سید محمد سیدی از شیروان را به عنوان نفر سوم اعلام کرد.

وی گفت: در رشته حفظ 10 جزء نیز مهدی دری از بجنورد عنوان برتر را کسب کرد.

سهرابی با اشاره به اینکه در رشته حفظ کل قرآن یاسین قربانی از شیروان برتر شد، عنوان کرد: همچنین در رشته حفظ پنج جزء، سید سجاد موسوی از اسفراین، مجید ایزانلو از شیروان و الیاس دریادل از مانه و سملقان جایگاه برتر را کسب کردند.

وی در ادامه با برشمردن نتایج رده بزرگسالان خواهر مسابقات قرآن کریم خراسان شمالی در شیروان اظهار داشت: بر همین اساس در رشته قرائت فاطمه قدرتی از اسفراین، صدیقه آذری از بجنورد و راضیه رستگار از مانه و سملقان برتر شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی افزود: در رشته ترتیل راضیه رستمی و زهرا رستمی از بجنورد و الهام علیزاده از شیروان اول تا سوم شدند.

سهرابی اظهار داشت: در رشته حفظ 10 جزء، اکرم جعفرزاده از بجنورد، هاجر حسن‌زاده از گرمه و حمیده خوش‌سیرت از فاروج عناوین نخست تا سوم را احراز کردند.

وی نفرات برگزیده این مسابقات را در رشته حفظ 20 جزء مهدیه مقصودی از گرمه، رحیمه علیزاده و زیبا بشیری از فاروج اعلام کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: در حفظ کل هم سیده زهرا حسینی از فاروج عنوان برتر مسابقات را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: در رده شکوفه‌های خواهر و در رشته قرائت زهرا میرزایی از جاجرم، محدثه رامین از بجنورد و عاطفه خالوعلی از جاجرم عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

سهرابی اظهار داشت: همچنین در رشته ترتیل زهره رحیمی و اسماء شجاعی از شیروان و فائزه تاجری از جاجرم برتر شدند.

وی با بیان اینکه در رشته حفظ پنج جزء هم نرجس صالحی‌نیا از فاروج، ملیحه شیردل از شیروان و زیبا جعفری از فاروج رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند، خاطرنشان کرد: در رشته حفظ 10 جزء پریسا شکسته‌بند از فاروج، فائزه قادری از شیروان و فاطمه رحمانی از فاروج با رای داوران رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/63002/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول