اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سمنان:

یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی در دامغان برگزار می‏شود

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سمنان گفت: ششمین یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی استان سمنان، هفتم آذر ماه به میزبانی دامغان برگزار می‏شود.

یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی در دامغان برگزار می‏شود

سکینه محرابی امروز در حاشیه افتتاح بیمارستان صحرایی شهید افتخاری در منطقه محروم طرود شاهرود در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج جامعه پزشکی در راستای خدمت‏رسانی به مردم و نیل به اهداف خود، اقدام به برپایی بیمارستان‏های صحرایی در نقاط مختلف کشور می‏کند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سمنان تصریح کرد: مفتخریم در هفته بسیج امسال، نخستین بیمارستان صحرایی را به همت بسیج جامعه پزشکی در منطقه محروم طرود شاهرود برپا کردیم.

محرابی افزود: این بیمارستان صحرایی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و بسیج جامعه پزشکی و سازندگی سپاه شاهرود و با هدف محرومیت‏زدایی و تمرین در مواقع بحران برپا شده است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سمنان تصریح کرد: قبلاً در فولادمحله شهمیرزاد، بیمارستان صحرایی برپا شده بود که به همت بهداری سپاه استان صورت گرفت و این بیمارستان صحرایی با هدایت بسیج جامعه پزشکی در این منطقه محروم برپا شده است.

وی خاطر نشان کرد: در این بیمارستان، متخصصان داخلی، اطفال، زنان و زایمان و دندان‏پزشکی مستقر هستند و تمامی هزینه‏های این بیمارستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، بهزیستی و تأمین اجتماعی و استانداری سمنان و فرمانداری شهرستان شاهرود تأمین شده است.

محرابی با اشاره به برنامه‏های بسیج جامعه پزشکی در هفته بسیج گفت: برنامه شاخص دیگر ما در این هفته، برگزاری ششمین یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی در هفتم آذر ماه به میزبانی دامغان است.

وی افزود: اعزام اکیپ‏های بهداشتی درمانی به روستاهای محروم استان، برپایی چادر سلامت در میعادگاه‏های نماز جمعه و ارائه مشاوره تغذیه و طب سنتی از دیگر برنامه‏ها خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سمنان بیان کرد: ویزیت رایگان بیماران در مطب‏ها، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری دعا و زیارات به یاد شهدا بسیج جامعه پزشکی از دیگر برنامه‏های ما در این هفته خواهد بود.

محرابی تاکید کرد: تمام این تلاش‏ها در جهت خدمت بیشتر و بهتر به جامعه و به خصوص اقشار محروم است که امیدواریم مورد قبول خداوند و شهدا عزیزمان واقع شود و مردم از این خدمات رضایت کامل را داشته باشند.

انتهای پیام/2249/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول