اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج

بیمارستان صحرایی شهید افتخاری در طرود برپا شد

به مناسبت هفته مبارک بسیج، بیمارستان صحرایی شهید افتخاری بسیج جامعه پزشکی استان سمنان در منطقه محروم طرود شاهرود افتتاح شد.

بیمارستان صحرایی شهید افتخاری در طرود برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، ظهر امروز در مراسم افتتاح این بیمارستان که جمعی از مسئولان استان سمنان و شهرستان شاهرود حضور داشتند، لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و فرزند شهید محمدحسین افتخاری، روبان قرمز افتتاح این بیمارستان را برید و فرمانده سپاه استان قبل از افتتاح، تفألی به قرآن زد و آیات ابتدایی سوره «یونس» را قرائت کرد.

در آیین افتتاح این بیمارستان صحرایی، مسئولان و معاونت‏های سپاه استان و شهرستان و همچنین مسئولان و معاونت‏های دانشگاه‏های علوم پزشکی شاهرود و سمنان، بخشدار مرکزی، نماینده استانداری و همچنین مسئولان محلی دهستان طرود حضور داشتند.

این بیمارستان در محوطه دهیاری طرود به مساحت قریب به یک هزار متر مربع برپا شده است و شامل کانکس اتاق عمل و احیا، چادر اورژانس و چادرهایی برای تزریقات برادران و خواهران، بینایی و شنوایی‏سنجی و ویزیت بیماران است.

داروخانه‏ای نیز در این بیمارستان ایجاد شده که به مدت چهار روز به اهالی دهستان طرود و روستاهای اطراف خدمت‏رسانی خواهد کرد.

بیمارستان صحرایی شهید محمدحسن افتخاری، نخستین بیمارستان صحرایی استان است که به همت بسیج جامعه پزشکی استان و شهرستان شاهرود و همکاری دانشگاه علوم پزشکی برپا شد.

انتهای پیام/2249/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول