اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمیرم:

بسیج سنگردار انقلاب است

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمیرم گفت: بسیج سنگردار انقلاب و امتداد عاشورا است.

بسیج سنگردار انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، هوشنگ نوابی ظهر امروز در جمع نمازگزاران نماز عبادی سیاسی جمعه سمیرم ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: تقارن هفته بسیج با ماه محرم مصداق این جمله «بسیج امتداد عاشورا» است.

وی با بیان اینکه قرآن قوانین و سنت‌هایی تغییرناپذیر دارد، افزود: این سنت‌ها همگانی و متعلق به همه زمان‌ها است و هرگز تغییر و تحولی در سنت الهی ایجاد نمی‌شود.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمیرم تصریح کرد: راهبرد قرآن در تداوم نعمت شاکر بودن است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی احیاگر اسلام است، ادامه داد: انقلاب اسلامی تولد دوباره انقلاب ناب محمدی(ص) است که هدیه محسوب خواهد شد که از طرف خداوند به کشور ما است و باید شاکر باشیم تا این نعمت حفظ شود و به انقلاب حضرت مهدی(ع) متصل شود.

نوابی نظام ولائی را نعمت دیگر خداوند به ملت ایران دانست و گفت: باید شاکر این نظام ولایی باشیم که سرپرست ما ولی خداست و ولی فقیه تجلی حاکمیت خدا روی زمین است.

وی با اشاره به اینکه شکر نعمت ولایت، سرسپردگی به ولایت است، خاطرنشان کرد: دیگر نعمت خداوند به ملت ایران نعمت سنگرنشینی انقلاب در کسوت بسیج است.

این مقام مسئول اضافه کرد: بسیج عمق استراتژیک انقلاب است و در واقع ظرفیتی است که امام ایجاد کرد و ایشان آرزو داشتند که با بسیجیان محشور شود.

وی افزود: بسیج سنگردار انقلاب است و آرزو داریم همه ما بسیجی و در تداوم و مسیر انقلاب تا ظهور حضرت مهدی پایدار باشیم و با بسیجیان محشور شویم.

انتهای پیام/2301/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول