اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هشترود انتقاد کرد

کارشکنی برخی مسئولان استانی برای همکاری با سرمایه‌گذاران مناطق محروم

امام جمعه هشترود به کارشکنی‌های بعضی مسئولان استانی در کم‌کاری و سنگ‌اندازی برای همکاری با سرمایه‌گذاران که به مناطق محروم می‌آیند اشاره کرد و گفت: هر مسئولی چنین کارشکنی بکند نماینده آمریکا و اسرائیل است.

کارشکنی برخی مسئولان استانی برای همکاری با سرمایه‌گذاران مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام سید سعید رشادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه هشترود گفت: آمریکا و غرب با جنایت رشد کرده‌اند و به هیچ وجه راضی نخواهند بود که اندیشه‌های اسلامی و قرآنی ظهور کند و قطعاً مخالف با این نشست خواهند بود.

وی تصریح کرد: 1+5 تا زمانی که نظام و جمهوریت ما را به چالش نکشند دست‌بردار نخواهند بود زیرا آن‌ها با نظام و مردم ما مخالف هستند.

امام جمعه هشترود افزود: دشمنی ما با استکبار جهانی و آمریکا تا زمانی که دست از اهداف شوم خودشان برندارند، ادامه دارد.

رشادی در ادامه به هفته بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج در مقطع کنونی وظیفه سنگینی بر دوش دارد.

مقابله بسیجیان با جنگ نرم‌افزاری غرب

وی افزود: دشمن در زمان جنگ از طریق مرزها وارد کشور ما شد و بسیجیان بر حسب وظیفه خود وارد جنگ شدند و وظیفه انسانی و بسیجی خود را ادا کردند چنانچه در عرصه جنگ قدرت و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند اما امروز دشمن به‌صورت سخت‌افزاری وارد جنگ نمی‌شود و به‌صورت نرم‌افزاری جنگ را آغاز کرده که بسیجیان باید به مقابله با آن بپردازند و هوشیار باشند.

خطیب جمعه هشترود گفت: کفر جهانی نمی‌تواند به اهداف شوم خود در ایران اسلامی برسد زیرا با وجود دلاورمردان بسیجی، دشمن شکست ‌خورده است.

وی تصریح کرد: آگاهی و هوشیاری بسیجیان باید از سایر زمان‌ها بیشتر باشد زیرا دشمن اسلام و نظام را هدف قرار داده است.

رشادی گفت: تورم در اقتصاد، گرانی، تحریم‌ها، پخش شایعات و ترویج مفاسد اسلامی و اخلاقی شیوه‌های نوین جنگ استکبار جهانی است.

کانال‌های ماهواره‌ای بنیان خانواده‌ها را هدف قرار گرفته‌اند

وی اظهار داشت: امروز کانال‌های ماهواره‌ای با هدف براندازی اسلام و حکومت اسلامی راه‌اندازی شده‌اند و هدفشان تزلزل اعتقاد و ایمان در بین جوانان است و بسیجیان باید متوجه این موضوع باشند و احساس مسئولیت بکنند.

امام جمعه هشترود در ادامه به هدف قیام امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: هدف آن امام همام بیداری مسلمانان بود که باید احکام اسلام و معارف آن در جامعه نشر یابد.

وی در ادامه به کارشکنی‌های بعضی مسئولان استانی در کم‌کاری و سنگ‌اندازی برای همکاری با سرمایه‌گذاران که به مناطق محروم می‌آیند اشاره کرد و گفت: هر مسئولی چنین کارشکنی بکند نماینده آمریکا و اسرائیل است.

امام جمعه هشترود افزود: مسئولان استانی باید بسیجی‌وار وارد میدان شوند و برای توسعه و عمران و آبادانی هشترود تلاش کنند.

انتهای پیام/60007/م40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول