اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اردستان:

ایستادن در مقابل ظلم از آموزه‌های مکتب امام حسین (ع) است

امام جمعه موقت اردستان و مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور گفت: ملت ایران زیر بار ظلم نمی‌رود و این از آموزه‌های مکتب امام حسین (ع) است.

ایستادن در مقابل ظلم از آموزه‌های مکتب امام حسین (ع) است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی طباطبایی‌نژاد ظهر امروز در جلسه بصیرت عاشورایی در سالن امامزاده یحیی (ع) زواره با بیان اینکه صحنه عاشورا نشانگر جبهه حق و باطل است، گفت: بقای دین اسلام به‌ واسطه قیام امام حسین (ع) و صحنه عاشورا است.

وی با بیان اینکه هر کس به دنبال امام خود حرکت کند و امام‌شناس باشد با چهره دیگری به دنیا نگاه می‌کند، افزود: بعضی افراد در دنیا هستند اما نمی‌دانند برای چه به دنیا آمده‌اند و راز خود را نمی‌دانند و اسیر هواهای نفسانی هستند.

امام جمعه موقت اردستان با بیان اینکه خداوند انسان را خلق کرده تا اشرف مخلوقات باشد، تصریح کرد: اگر از مکتب الهی و خداشناسی و رسالت پیامبر و از امامت دور شویم انسانیت خود را از دست خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: عزت و سربلندی افراد منوط به حرکت در مسیر امام حسین (ع) است.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون در حال مبارزه با آمریکا بوده‌ایم و آمریکا به هر نحوی به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده است، ادامه داد: اگر در این زمان رئیس جمهور آمریکا می‌گوید قصد سرنگونی انقلاب اسلامی را ندارد باید گفت که آمریکا نمی‌تواند چنین کاری را انجام بدهد و در توان آن نیست و این نشان دهنده عزت و قدرت ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نیازی به سلاح اتمی ندارد و با منطق حرکت می‌کند، تاکید کرد: نباید انتظار داشت تمامی مسائل سریع حل شود و 6 کشور قدرتمند جهان هر روز به شکلی در مقابل ما موضع می‌گیرند که این خود نشان دهنده قدرت ایران است که به تنهایی در مقابل 6 قدرت برتر جهان ایستادگی می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه ما تعامل با دنیا را قبول داریم اما از خطوط قرمز عبور نخواهیم کرد، افزود: ملت ایران زیر بار ظلم نمی‌رود و این از آموزه‌های مکتب امام حسین (ع) است و ما ضمن تعامل با همه جهان از حقوق خود کوتاه نخواهیم آمد.

وی با بیان اینکه مذاکرات زمان‌بر است و به پشتوانه مردمی احتیاج دارد، تصریح کرد: اقدامات خشونت‌آمیز و ترور کردن افراد نشان دهنده ضعف دشمن و پیشرفت ما است.

انتهای پیام/2301/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول