اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودیان:

جبهه حق همواره مستلزم بصیرت و معرفت است

امام جمعه رودیان گفت: باید همواره با بصیرت و معرفت در جبهه حق حرکت کنیم و خالصانه به خدمت به خلق بپردازیم.

جبهه حق همواره مستلزم بصیرت و معرفت است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‏الاسلام عباس معصومی ظهر امروز در جلسه طرح ابرار بسیج نجف اشرف رودیان با اشاره به شأن مؤمنان اظهار کرد: در زمان رسول خدا، عده‏ای نزد پیامبر آمدند و اظهار کردند ما عده‏ای از مؤمنان هستیم؛ همان زمان، آیه‏ای نازل شد که خداوند در آن اوصاف مؤمنان را بیان کرده بود تا همگان بدانند که مؤمنان چه کسانی هستند.

وی افزود: مؤمن ویژگی‏های فراوانی دارد که در قرآن بدان اشاره شده و از جمله آنها این است که برای دیگران با انگیزه الهی منشأ خیرات باشد و گره‏گشایی از کار بندگان خدا کند.

امام جمعه رودیان خاطر نشان کرد: آنقدر خدمت به خلق مهم است که بسیاری از بزرگان تأکید دارند، اگر فقط یک روز از عمرت باقی است، آن را به خدمت خلق مشغول باش که همت، طاعت خدا و هم خدمت به خود و جامعه است.

معصومی تصریح کرد: هر چه قدر بندگی و عبادت خدا را کرده باشید، ممکن است یا با غیبت یا تهمت آنها را از بین ببرید؛ اما خدمت به خلق خدا به این سادگی از بین نمی‏رود و ماندگار است.

وی با تأکید بر مؤمن بودن انسان‏ها بیان کرد: مؤمن کسی است که تمام اعضا و جوارح آن با اعمالی که نشان می‏دهد، نشان از پاکی و صداقت او داشته باشد.

امام جمعه رودیان گفت: اگر طرف حق بروید، مثل حر بن یزید ریاحی بعد از سال‏ها از شهادتش شاه اسماعیل وقتی او را نقش قبر کرد، بدنش سالم و مثل لحظه‌ای که دفن شده بود، وجود داشت.

معصومی تأکید کرد: تلاش کنیم که با بصیرت و معرفت در جبهه حق همیشه حرکت و سعی کنیم برای آخرت خود با عبادت و خدمت به خلق اندوخته‏ای ذخیره کنیم تا عاقبت به خیر و سعادتمند شویم.

انتهای پیام/2249/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول