اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام ‌نور دماوند:

بسیج چراغ و پیشانی دانشگاه‌هاست/ بسیج طلایه‏دار برنامه‌های دانشگاه باشد

رئیس دانشگاه پیام ‌نور مرکز دماوند گفت: بسیج چشم و چراغ و پیشانی دانشگاه است و باید طلایه‌‏دار برنامه‌ها، طرح‌ها و مناسبت‌های فرهنگی، علمی، مذهبی و ملی دانشگاه باشد.

بسیج چراغ و پیشانی دانشگاه‌هاست/ بسیج طلایه‏دار برنامه‌های دانشگاه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام ‌نور مرکز دماوند، مختار یوردخانی در مراسم معارفه رئیس جدید بسیج دانشگاه پیام ‌نور مرکز دماوند بیان کرد: حضور بسیج در تمام برنامه‏‌ها و مناسبت‌های فرهنگی و ملی ضروری و بسیار مهم است.

وی وجود بسیج دانشجویی در هر مرکز و واحد دانشگاهی را نقطه عطف آن دانشگاه خواند و اظهار امیدواری کرد: در آینده شاهد تعامل بیش از پیش بسیج دانشجویی با دیگر کانون‏‌های فرهنگی دانشگاه از جمله انجمن‏‌های علمی، هلال احمر، کانون شاهد و ایثارگر و... خواهیم بود.

در ادامه مراسم، مسئول بازرسی ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران نیز ضمن تقدیر از زحمات مسئول قبلی و معرفی علیرضا زحمتکش به‌ عنوان سرپرست جدید بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند، از همکاری ریاست و مسئولان دانشگاه با بسیج دانشجویی تقدیر کرد.

وی با اشاره به اهمیت حضور و فعالیت بسیج دانشجویی در مراکز دانشگاهی خاطرنشان کرد: انتظار ما از دانشجویان و اعضای فعال در بسیج دانشجویی این است که از نظر آموزشی و علمی برای دیگر دانشجویان الگو و نمونه باشند و نباید فعالیت‌های این تشکل ارزشمند باعث غفلت از هدف اصلی در امر آموزش و فرهنگ دانشجویان شود.

گفتنی است؛ در این مراسم، با حضور رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند، مسئول بازرسی ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران، اعضای شورای بسیج دانشجویی، دبیر انجمن‏‌های علمی مرکز دماوند، دبیر کانون دانشجویی شاهد و ایثارگر مرکز دماوند و چند تن از مسئولان پایگاه‏‌های بسیج دانشجویی شهرستان و استان تهران، محمد رضایی به‌ عنوان مسئول سابق تودیع و علیرضا زحمتکش  به عنوان سرپرست جدید بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دماوند معرفی شد.

انتهای پیام/2568/ت/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول