اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدشت:

حفظ و تقویت ارزش‌های دینی و انقلابی جزو تفکر بسیجی است

امام جمعه پلدشت گفت: حفظ و تقویت ارزش‌های دینی و انقلابی از تفکر بسیجی است.

حفظ و تقویت ارزش‌های دینی و انقلابی جزو تفکر بسیجی است

حجت‌الاسلام نقی دوزدوزانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در پلدشت اظهار داشت: بسیج یک پدیده اجتماعی و متاثر از عوامل اجتماعی و فرهنگی خاصی بود که اگر آن فرهنگ در جامعه ما نبود هرگز چنین پدیده عظیم به وجود نمی‌آمد.

وی یادآور شد: ایمان و اعتقاد بسیج بیشتر در میدان کارزار و میدان نبرد نظامی جلوه‌گر بود، اما در عرصه‌های دیگر همچون ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... نیز به‌ خوبی می‌تواند ظهور پیدا کند.

دوزدوزانی ادامه داد: تفکر، اعتقاد و ایمان قلبی بسیجی او را به اوج عزت و عظمت هدایت می‌کند و در هر عرصه‌ای جلوه‌ خاص خود را دارد.

وی تصریح کرد: دشمنان امروز می‌خواهند از راه نفوذ فرهنگ غربی در جامعه اسلامی به خصوص در دانشگاه‌ها انقلاب اسلامی را از بین ببرند.

دوزدوزانی افزود: امروز بسیجیان وظیفه دارند با توجه به توطئه‌ها در راستای حفظ و تقویت باورهای دینی و ارزش‌های انقلابی و نیز تفکر بسیجی تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در توصیف بسیج می‌فرماید بسیج در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت بوده و همه میدان‌هایی که بسیج در آن حضور پیدا کرده میدان‌های ملی است.

دوزدوزانی با بیان اینکه یکی از راه‌های حفظ و تقویت انگیزه‌های ایمانی و اعتقادی ، مقاوم نمودن آن‌ها در مقابل آسیب‌ها است، ابراز داشت: باید بسیجیان به معارف و احکام و عقاید دینی آشنا شوند.

وی افزود: بسیجیان باید در راستای بالا بردن معنویت و انگیزه الهی و نفوذ اخلاص و ایمان خدایی در دل و روح و جان خود تلاش کنند.

دوزدوزانی اذعان داشت: خودسازی، تقویت اراده و انگیزه حرکت علاوه بر کسب علم برای بسیجی در عرصه‌های مختلف ضروری است.

امام جمعه پلدشت با بیان اینکه بسیجی اهل معرفت و علم بوده، ادامه داد: با این علوم است که بسیجی ارزش و اعتبار می‌یابد.

انتهای پیام/61005/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول