اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بافق:

تلاش کنیم بافق در ردیف شهرهای پیشرفته استان یزد قرار گیرد

فرماندار بافق بر تلاش همه جانبه برای توسعه و آبادانی این شهر تاکید کرد و گفت: باید شهری بسازیم که در ردیف شهرهای پیشرفته استان یزد قرار گیرد.

تلاش کنیم بافق در ردیف شهرهای پیشرفته استان یزد قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مهدی خاوری صبح امروز در مراسم تجلیل از شهردار سابق بافق با حضور مسئولان محلی در سالن ارشاد این شهرستان اظهار داشت: رسیدن به توسعه و پیشرفت، تعامل و همدلی مسئولان را می‌طلبد و با هماهنگی و همکاری مردم و مسئولان حرکت رو به جلو و توسعه پایدار محقق خواهد شد.

فرماندار بافق استفاده از نظر و پیشنهادهای سازنده مردم را ضروری دانست و بیان کرد: باید ضمن دعوت مردم به همکاری، تلاش و پیشرفت، همچنین انجام وظایف خود، در کنار روحانیت، رهنمودهای امام جمعه، بهره‌گیری از دانش نخبگان و با همکاری خانواده معظم شهدا، شهری آباد و زیبا بسازیم.

وی اظهار کرد: برای پیشرفت و دستیابی به اهداف مورد نظر به همراهی و هم‌فکری همه مردم و مسئولان نیاز داریم و تلاش خواهیم کرد از همه افکار در این راه استفاده کنیم.

خاوری، شهرستان بافق را دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بسیار زیادی برای توسعه و پیشرفت دانست و تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا با استفاده از این ظرفیت‌ها زمینه را برای توسعه هر چه بیشتر این شهرستان فراهم سازیم.

وی با بیان اینکه مردم امروز از مسئولان توقع خدمت و تلاش دارند، افزود: هیچ جایگاه و مقامی برای انسان ماندگار نیست و آنچه باقی می‌ماند و نزد پروردگار قرب و منزلت دارد، خدمت صادقانه و دلسوزانه برای خلق خدا است.

خاوری اضافه کرد: البته خدمتی باقی می‌ماند که بی‌منت و تنها برای مردم و رضایت پروردگار باشد.

وی، وجود مدیرعامل بومی شرکت سنگ آهن را برای پیشرفت و توسعه همه‌جانبه بافق مفید و حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: با این وجود، راه رسیدن این شهرستان به افق 1404 گشوده شده است.

فرماندار بافق در پایان از خدمات پنج ساله حسن تفکری شهردار سابق تقدیر و برای رحمت‌الله عفتی، شهردار جدید، آرزوی موفقیت کرد و گفت: شهردار جدید کارنامه درخشانی در مناطق مختلف شهرداری تهران دارد و امیدواریم با استفاده از تجربیات اندوخته شده، شاهد شهری آباد و زیبا باشیم.

انتهای پیام/2464/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول