اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با تداوم بارش‌های پاییزی انجام شد

هدایت روان‌آب‌های سطحی شهرری / تردد به سهولت انجام می‌شود

قائم مقام شهردار منطقه 20 از هدایت مناسب روان‎آب‌های سطحی شهر تهران در این منطقه خبر داد و گفت: تردد شهروندان در جنوبی‌ترین منطقه پایتخت به سهولت انجام می‌شود.

هدایت روان‌آب‌های سطحی شهرری / تردد به سهولت انجام می‌شود

اصغر عطایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از هدایت مناسب روان‎آب‌های سطحی شهر تهران در این منطقه خبر داد و اظهار داشت: تردد شهروندان در جنوبی‌ترین منطقه پایتخت به سهولت انجام می‌شود.

وی گفت: با توجه به تداوم بارش‌های پاییزی و با پیش‌بینی تمهیدات لازم و تلاش مستمر و شبانه‌روزی تیم‌های اجرایی، شهروندان به سهولت در معابر شهری تردد دارند و هیچ‌گونه آبگرفتگی و یا آب‌ماندگی در شهرری نداشته‌ایم.

قائم مقام شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه احداث یک‌هزار و 726 متر طول کانال کمکی به موازات کانال سرخه‌حصار نقش مهمی در مهار سیلاب احتمالی داشته است، خاطرنشان کرد: بتنی شدن کانال‌های شهید بهشتی، سرخه حصار، بازیافت، فیروزآباد و یاغچی‌آباد از دیگر اقدامات مهم مدیریت شهری از ابتدای سال تاکنون بوده که به‌ منظور تسریع حرکت روان‌آب‌های سرریزی به شهرری انجام شد.

وی بر مشارکت شهروندان مبنی بر عدم تخلیه زباله در انهار شهری تاکید کرد و گفت: تمام نقاط آبگیر احتمالی در معابر و بزرگراه‌ها شناسایی و رفع شده است که حفر چاه جذبی در جاده امین‌آباد مقابل بیمارستان رازی و اصلاح شیب خیابان‌های فداییان‌ اسلام، دهخدا و شهید غیوری از آن جمله است.

عطایی به ورود 70 درصد روان‌آب‌های سطحی شهر تهران به منطقه 20 اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای طرح ضربتی لایروبی انهار و کانال‌های اصلی و فرعی طی ماه‌های اخیر، پاکسازی مستمر و روزانه مسیل‌های آبی، ترمیم و بازسازی کانال‌های فرسوده نظیر کانال شهید علی نواز نیز از دیگر فعالیت‌های مدیریت شهری پیش از شروع فصل بارندگی بوده است.

قائم مقام شهردار منطقه 20 در پایان یادآور شد: همزمان با بارش‌های پاییزی تمام نیروهای اجرایی مدیریت شهری این منطقه در آماده‎باش هستند و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه آب‌ماندگی احتمالی می‌توانند از طریق سامانه 137 مسئولان شهری را مطلع سازند.

انتهای پیام/2462/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول