اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان کشوری و لشکری

مراسم یادبود پدر شهیدان عبداللهی برگزار شد

مراسم یادبود پدر شهیدان محمود و داوود عبداللهی با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد.

مراسم یادبود پدر شهیدان عبداللهی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، شامگاه پنج‌شنبه مراسم یادبود مرحوم رحمت‌الله عبداللهی پدر شهیدان محمود و داود عبداللهی با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد.

خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و ملت شهیدپرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور پرشور خود و قرائت فاتحه یاد و خاطره این پدر شهید را گرامی داشتند.

با توجه به تقارن مراسم یادبود مرحوم رحمت‌الله عبداللهی با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام در عزای حضرت سیدالشهدا نوحه‌خوانی کرده و حاضران با اشک دیده برای فرج حضرت مهدی(عج) و سلامتی و طول عمر رهبر معظم انقلاب دست به دعا برداشتند.

شرکت‌کنندگان در این آیین با حضور پرشور خود ضمن ادای احترام به مقام شامخ خانواده معظم شهدا و شهدای گرانقدر ایران اسلامی بار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب، امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

این گزارش حاکی است، پیکر پاک مرحوم رحمت‌الله عبداللهی پدر بزرگوار شهیدان محمود و داود عبداللهی اسوه‌ صبوری و مقاومت که پس از سال‌ها فراق فرزندانش ندای حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست پس از تشییع باشکوه از در منزل و انتقال به بهشت زهرا (س) با عزت و شرافت و با حضور مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران و علی‌اکبر توکلی مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در جوار فرزندان شهیدش در قطعه 55 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) در منزل ابدیش آرام گرفت.

انتهای پیام/2462/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول