اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران:

صنعت‌گران از ظرفیت فرابورس استفاده کنند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به استقبال مازندرانی‌ها از بورس، گفت: صنعت‌گران از ظرفیت فرابورس استفاده کنند.

صنعت‌گران از ظرفیت فرابورس استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، محمد محمدپور عمران امشب در بازدید از شهرک صنعتی بشل سوادکوه به تسهیلات و پشتیبانی صندوق توسعه ملی از طرح‌های بزرگ چند هزار میلیاردی در طرح‌های اقتصادی استان اشاره کرد و اظهار داشت: طرح‌های بزرگ به همراه خود طرح‌های کوچک و اشتغال‌زایی قابل توجه را به همراه دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به مشکل نقدینگی و سرمایه در گردش فعالان صنعت، معدن و تجارت، تصریح کرد: نقدینگی و سرمایه در گردش واحدهای صنعتی و معدنی و تولیدی از طریق صندوق توسعه ملی پیگیری می‌شود.

محمدپور عمران به رایزنی با رئیس بورس برای استفاده صنعت‌گران از توانمندی‌های بورس اشاره و خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت بورس و فرا بورس از شیوه‌های مناسب برای صنعت‌گران است.

وی با اشاره به اینکه تامین مالی واحدهای صنعتی با استفاده از ظرفیت‌های بورس و فرابورس در برنامه‌ریزی‌های فعالان صنعت، معدن و تجارت قرار گیرد، افزود: مازندرانی‌ها در هشت ماهه اخیر 1100 میلیارد تومان سهام در بورس خریداری کرده‌اند که بیانگر در اختیار داشتن پول مناسب توسط مازندرانی‌هاست که باید امکان استفاده از آن در فعالیت‌های اقتصادی برنامه‌ریزی شود.

انتها ی پیام/86015/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول