اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت خوزستان:

احتمال عفونت‌های ویروسی در باران‌های اخیر ثابت نشده است

رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: احتمال عفونت‌های ویروسی در باران‌های اخیر ثابت نشده است.

احتمال عفونت‌های ویروسی در باران‌های اخیر ثابت نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدمحمد علوی در نشست کارگروه بررسی بیماری‌های تنفسی مردم خوزستان که عصر امروز برگزار شد، اظهار داشت:‌ به دنبال آلایندگی‌های اخیر اهواز، گردافشانی برخی از گیاهان را مورد بررسی قرار دادیم که هنوز جوابی دریافت نشده است.

وی افزود:‌ در باران‌های اخیر احتمال وجود ازن در ترکیبات آلاینده‌ها وجود دارد اما تاکنون اثابت و یا رد این مطلب مشخص نشده است.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه به واسطه اولین بارش باران در اهواز 148 نفر به مراکز بهداشت مراجعه کردند، ادامه داد:‌ در مناطق خشایار، کوی علوی، سراه خرمشهر و کمپلو به ترتیب 62، 39، 26 و 21 نفر به مراکز بهداشت مراجعه کردند.

علوی خاطرنشان کرد: همچنین به واسطه دومین بارش باران در اهواز 114 نفر در مناطق باهنر، سپیدار، پادادشهر، کیانپارس، آخر آسفالت، ملاشیه و 600 نفر نیز به بیمارستان امیرکبیر مراجعه کردند.

وی در پایان با بیان اینکه بیشترین آلودگی در شهرهای اهواز، آبادان، امیدیه و ماهشر است، متذکر شد: اگرچه احتمال عفونت‌های ویروسی وجود دارد، اما تاکنون این مورد ثابت نشده است.

انتهای پیام/72015/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول