اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم:

شهید انصاری شهیدی کربلایی است

معاون استاندار قم گفت: شهید حجت‌الاسلام انصاری شهیدی کربلایی است و تکریم شخصیت او پیام مهمی را به جامعه منتقل می‌کند.

شهید انصاری شهیدی کربلایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام مهدی انصاری عصر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهید انصاری، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی در لبنان اظهار داشت: فرهنگ انتظار فرهنگی کشنده برای تکفیری‌ها و صهیونیست‌هاست.

وی افزود: هر چه فرهنگ انتظار بیشتر معرفی و رونمایی شود نقاب از چهره واقعی دشمنان ما هم برداشته خواهد شد.

معاون استاندار قم عنوان داشت: دشمنان با فرهنگ منتظران ظهور عناد دارند و بحث تحریم‌ها و مسئله هسته‌ای هم از جمله مسائل روبنایی هستند.

این مسئول ادامه داد: شهید انصاری مسیری صحیح را انتخاب کرده بود و اجر خدماتش نیز همین شهادت بود؛ اکنون استقبال باشکوه از پیکر این شهد نوعی آمادگی بوده و معرفی او فرصتی برای همگان است تا به تقویت انگیزه‌های انقلابی خود همت گمارند.

عرب‌انصاری با تأکید بر برگزاری باشکوه مراسم تشییع پیکر شهید انصاری، خاطرنشان کرد: امروز شرایط به همان دوران عاشورا باز گشته و یزیدیان نقاب از چهره برداشته‌اند؛ شهید انصاری شهیدی کربلایی است و دشمنان ما هم دشمنان فرهنگ عاشورا و انتظار هستند.

معاون استاندار قم با بیان اینکه اینگونه ترورها توسط تکفیری‌ها و به تحریک صهیونیست‌ها صورت می‌گیرد، گفت: اینها در حقیقت اوج پستی و زشتی را به نمایش می‌گذارند.

گفتنی است؛ در ابتدای این جلسه کاظم پورامینی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ضمن تسلیت شهادت رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی و دیگر شهدای این حادثه تروریستی گفت: پیکر پاک این شهید شنبه هفته آینده و از ساعت 9.30 دقیقه با حضور مردم متدین و شهیدپرور قم از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر فاطمه معصومه(س) تشییع و در همین مکان مقدس به خاک سپرده خواهد شد.

وی افزود: مراسم وداع با پیکر شهید حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری فردا بعد از نماز مغرب و عشا در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار می‌شود؛ همچنین مراسم یادبود آن شهید بزرگوار شنبه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد اعظم برپا خواهد شد.

انتهای پیام/78004/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول