اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت حوزه علمیه خواهران استان سمنان

31 نفر از بانوان طلبه سمنانی آموزش روزنامه‏نگاری دیدند

دوره‏های روزنامه‏نگاری رابطان خبری حوزه‏های علمیه خواهران استان سمنان با حضور 31 نفر و پس از برگزاری آزمون پایانی به کار خود پایان داد.

31 نفر از بانوان طلبه سمنانی آموزش روزنامه‏نگاری دیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، معاون فرهنگی و تربیتی حوزه علمیه خواهران استان سمنان عصر امروز در حاشیه پایان کار این دوره آموزشی در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار داشت: دوره‏های روزنامه‏نگاری رابطان خبری حوزه‏های علمیه خواهران استان سمنان به همت معاونت فرهنگی و تربیتی حوزه علمیه خواهران استان سمنان و با مشارکت خبرگزاری فارس این استان برگزار شد.

معصومه کمشی‏کمر افزود: در این دوره آموزشی، 31 نفر شرکت داشتند و این دوره عصر امروز با موفقیت به کار خود پایان داد.

وی ادامه داد: دوره‏های روزنامه‏نگاری رابطان خبری حوزه‏های علمیه خواهران استان سمنان به مدت 20 ساعت و در دو روز 29 و 30 آبان ماه در مجتمع حوزوی الزهرا (س) سمنان برپا شد.

معاون فرهنگی و تربیتی حوزه علمیه خواهران استان سمنان متذکر شد: این دوره‏ها دربرگیرنده سرفصل‏هایی چون خبرنویسی، مصاحبه و گزارش‏نویسی بود و مختصری نیز درباره مقاله‏نویسی از سوی مرتضی مزینانی‏صفابین، مدرس این دوره به طلاب بانوی استان سمنان، اطلاعات ارائه شد.

کمشی‏کمر اضافه کرد: بانوان طلبه از مدارس و موسسه‏های آموزش عالی حوزوی شهرهای شاهرود، دامغان، بسطام، سمنان، گرمسار و سرخه در این دوره آموزشی حضور داشتند.

وی ابراز امیدواری کرد؛ با استقبال بانوان طلبه از نخستین دوره خبرنویسی رابطان خبری حوزه‏های علمیه خواهران استان سمنان، برگزاری این دوره‏ها در آینده در سرفصل‏های دیگر نیز ادامه یابد.

انتهای پیام/2249/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول