اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان:

کارکنان خدمات شهری شهرداری اصفهان آماده‌باش هستند

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان از آماده‌باش تمامی کارکنان این معاونت برای جلوگیری از آب گرفتگی و یا مشکلات به وجود آمده در اثر بارش‌های شب گذشته تاکنون خبر داد.

کارکنان خدمات شهری شهرداری اصفهان آماده‌باش هستند

محسن رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اصفهان اظهار داشت: اکنون کارکنان آتش‌نشانی، مرکز پیام، مرکز 137، خدمات موتوری و خدمات شهری در آماده‌باش کامل هستند.

وی ادامه داد: بارش‌های شب گذشته تاکنون باعث آب‌گرفتگی در معابر و خیابان‌های سطح شهر نشده، اما اگر میزان بارش‌ها شدید شود و چنین اتفاقی هم افتاد آمادگی مقابله با آن وجود دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: ممکن است مقداری آب در معابر جمع شده باشد، اما تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه این میزان از آب‌گرفتگی باعث راه‌بندان شده باشد به شهرداری ارسال نشده است.

رنجبر تصریح کرد: پیش از آغاز فصل بارش تمامی سبتیک‌های کنار اتوبان‌ها لایروبی شدند و اکنون سرریز آب به این سبتیک‌ها وارد می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه اکنون تجهیزات کنار اتوبان‌های اصفهان به سیستم خود مکش مجهز شده است خاطرنشان ساخت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال شاهد آب‌گرفتگی در معابر و خیابان‌های شهر نباشیم، اما با این حال باز هم آمادگی لازم برای مقابله با این موضوع را داریم.

انتهای پیام/2301/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول