اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از سال‌ها فراق

مادر شهیدان صابری در منزل ابدیش آرام گرفت

مادر شهیدان صابری پس از سال‌ها فراق فرزندان شهیدش و پس از تشییع باشکوه در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) در منزل ابدیش آرام گرفت.

مادر شهیدان صابری در منزل ابدیش آرام گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز مادر شهیدان حسن، حسین و عباس صابری پس از سال‌ها فراق دوری فرزندان شهیدش در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) در منزل ابدیش آرام گرفت.

پیکر مطهر مرحومه خاور نورعلی میرآبادی صبح امروز با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و عاشقان راه ایثار و شهادت تشییع شد. پیکر مادر شهیدان صابری پس از تشییع باشکوه به بهشت زهرا (س) منتقل شد.

امت حزب‌الله و همیشه در صحنه ایران اسلامی پس از ورود پیکر مادر شهیدان صابری به گلزار شهدا با قرائت فاتحه و نثار گل و تشییع خادمه اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) با حضور پرشور و تشییع باشکوه این مادر شهید بار دیگر با ارزش‌های دین مبین اسلام و آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

پیکر مرحوم خاور نورعلی میرآبادی پس از تشییع باشکوه در منزل ابدیش در قطعه 56 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) در منزل ابدیش آرام گرفت.

این گزارش حاکی است، شهید حسن صابری در عملیات بیت‌المقدس 2 و شهیدان حسین و عباس صابری نیز در عملیات‌های جستجوی مفقودین در سال‌های 75 و 76 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/2462/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول