اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار / آیت‌الله نوری همدانی تاکید کرد

حل مشکل بیکاری و تورم با تکیه بر آموزه‌های دینی

یکی از مراجع تقلید گفت: دولت باید با تکیه بر آموزه‌های دینی که رهبری هم بر آنها تاکید دارند به حل مشکلاتی همچون بیکاری و تورم بپردازد.

حل مشکل بیکاری و تورم با تکیه بر آموزه‌های دینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره توصیه‌های مفیدی به مسئولان و مردم می‌کنند اظهار داشت: دولت هم تلاشی شبانه‌روزی برای حل مشکلات دارد و ما از دولتمردان تشکر می‌کنیم ولی انتظاراتی هم در این میان وجود دارند.

وی افزود: نقدینگی زیاد در بازار تورم را در پی دارد بنابراین نیازمند مدیریت نقدینگی برای کنترل تورم هستیم تا از این رهگذر آسیبی به کشور نرسد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه مسئولان و دولتمردان باید همه توان و انرژی خود را برای حل مشکلات به کار گیرند، عنوان داشت: گرانی‌ها معیشت مردم را با مشکل مواجه کرده و برای حل این معضل باید برنامه داشت.

وی ادامه داد: از دیگر مشکلات اقتصادی می‌توان به بیکاری اشاره کرد که در این میان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر دستگاه‌ها باید وارد عمل شوند و مشکل را حل کنند.

آیت‌الله نوری همدانی اشتغال، رفع گرانی، فراوانی نعمت و رفع بیکاری را از مهمترین تاکیدات اسلامی دانست و افزود: امام راحل و رهبر معظم انقلاب هم بر این موضوعات تاکید ویژه‌ای داشتند و دولتمردان باید با سرلوحه قرار دادن بیانات و منویات ایشان برنامه‌ای برای حل مشکلات تدوین کنند.

انتهای پیام/78004/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول