اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دورود و ازنا در مجلس:

یکی از مهمترین مشکلات لرستان اشتغال است

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهمترین مشکلات کشور و استان لرستان اشتغال است.

یکی از مهمترین مشکلات لرستان اشتغال است

 به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، عباس قائدرحمت ظهر امروز در حاشیه بازدید از مراکز فنی و حرفه‌ای شهرستان دورود اظهار داشت: در بحث اشتغال‌زایی تشنه مدل‌هایی هستیم، تا با طراحی و اجرای آنها بتوان مشکلات بیکاری را کمتر کرد.

دبیر مجمع نمایندگان استان لرستان فرهنگ کار را در استان لرستان بسیار مطلوب عنوان کرده و اظهار داشت: مردم شهرستان دورود و استان لرستان از نظر مهارت و سابقه کاری و نیروی انسانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد که می‌توان از آنها به خوبی استفاده کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت رفع مشکل بیکاری جامعه اظهار داشت: مهمترین مشکل کشور بحث اشتغال است که اگر از امروز برای رفع آن اقدامی نکنیم، در آینده نزدیک مشکل‌ساز می‌شود.

قائدرحمت میزان بیکاری در کشور را رقمی بالغ بر دو  و نیم میلیون تا سه و نیم میلیون نفر دانست و افزود: اگر امروز جلوی این مشکل گرفته نشود، این رقم در آینده به هفت میلیون نفر می‌رسد.

نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه‌های اشتغال‌زا شهرستان دورود تصریح کرد: فاز چهار کارخانه سیمان که مصوب دولت‌های گذشته بود،  در تلاش هستیم، تا هرچه سریع‌تر این پروژه که می‌تواند اشتغال‌زایی بسیار خوبی را به همراه داشته باشد، فعالیت ساخت آن آغاز  شود که در این راستا قول‌های بسیار خوبی نیز از مسئولان مربوطه جهت تسریع در روند کار گرفته‌ایم.

وی افزود پروژه‌های دیگر همچون کارخانه فولاد فراز گهر که بخش خصوص در آن فعال است را جهت ایجاد اشتغال‌زایی در دست داریم که البته نه این پروژه نه فاز چهار کارخانه سیمان و سایر پروژه‌های دیگر به این زودی‌ها به بهره‌برداری نمی‌رسد و نمی‌توان از ظرفیت اشتغال‌زایی مستقیم آنها استفاده کرد.

قائدرحمت ایجاد کسب و کارهای کوچک در جامعه را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: این اشتغال‌زایی‌ها را می‌توان در زمان‌های کوتاه در جهت رفع مشکلات اشتغال جامعه ایجاد کرد که باید به خوبی از پتانسیل‌های موجود در جامعه استفاده کنیم.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول