اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

26 آذرماه

سی و دومین دوره آزمون متمرکز احکام در قم برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم از برگزاری سی و دومین دوره آزمون متمرکز احکام در 26 آذرماه در قم خبر داد.

سی و دومین دوره آزمون متمرکز احکام در قم برگزار می‌شود

جلال خدامحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری سی و دومین دوره آزمون متمرکز احکام اظهار داشت: این مسابقات با حضور دانش‌آموزان پایه‌های سوم تا ششم دبستان برگزار می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: آزمون متمرکز احکام با هدف آشنایی اجمالی دانش‌آموزان با احکام ضروری برگزار می‌شود تا احکام را با آگاهی بیشتر در زندگی خود اجرا کنند.

رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: سی و دومین دوره آزمون متمرکز احکام با حضور 74 هزار نفر از دانش‌آموزان سه‌شنبه 26 آذر در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر در تمام دبستان‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: 74 هزار جلد کتابچه احکام تالیف شده و اکنون در دست چاپ است و از اواخر هفته آینده در بین مدارس ابتدایی کل استان توزیع می‌شوند.

خدامحمدی یادآور شد: آزمون این دوره مسابقات هفته پایانی آذرماه سال‌جاری در مدارس ابتدایی استان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات درس‌هایی از قرآن در سطح مدارس

وی از برگزاری مسابقات درس‌هایی از قرآن خبر داد و افزود: این دوره مسابقات برای نخستین بار در استان‌های قم، قزوین و شهرستان‌های تهران به صورت 2 مرحله‌ای برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: مرحله اول این مسابقات از 18 مهرماه آغاز شده و آزمون مرحله نخست درس‌هایی از قرآن 21 آذرماه برگزار می‌شود و پس از امتحانات دانش‌آموزان، مرحله دوم مسابقات درس‌هایی از قرآن در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/78003/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول