اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تربت جام:

فرهنگ و تفکر بسیجی سابقه 1400 ساله دارد

امام جمعه تربت جام گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی سابقه 1400 ساله دارد و تمام کسانی که علیه ظلم و جور و برای اعتقاد به شهادت رسیدند، بسیجی‌اند.

فرهنگ و تفکر بسیجی سابقه 1400 ساله دارد

به گزارش خبرنگار فارس از تربت جام، حجت‌الاسلام سید علی موسوی‌فر ظهر امروز در دیدار فرماندهان و جمعی از بسیجیان شهرستان، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: فرهنگ و تفکر بسیجی که سابقه 1400 ساله دارد در شما بسیجیان سلحشور و پا در رکاب ولایت، مجسم و عملی است.

وی افزود: تقارن هفته بسیج با دومین مرحله نهضت عاشورا و پیام‌رسانی توسط امام سجاد(ع)، زینب کبری(س) و اهل بیت(ع) در این دوران حساس نظام اسلامی پیام و درس بسیار مهمی برای بسیجیان دارد.

امام جمعه تربت جام خاطرنشان کرد: با این که 35 سال از عمر انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد موفقیت‌های فراوانی در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، نظامی و علمی در سطح داخلی و خارجی با استقامت و مجاهدت بسیجیان در مقابل استکبار جهانی کسب کردیم.

موسوی‌فر ابراز داشت: این دستاوردها حاصل فرهنگ و تفکر برادران بسیجی و کار امام سجاد(ع) و فرزندان پیامبر (ص) و نیز خواهران بسیجی که کار زینب(س)، ام‌کلثوم(س) و رقیه(س) را انجام دادند، است.

وی تصریح کرد: بسیج مختص به امروز و دیروز نیست، بلکه بسیج از اول مجاهد عالم، پیامبر اسلام آغاز شد و تمام کسانی که علیه ظلم و جور و برای اعتقاد به شهادت رسیدند، بسیجی‌اند.

امام جمعه تربت جام تأکید کرد: بسیجی 20 ساله امروز، همان فرهنگ بسیجی 1400 ساله را دارد.

در ابتدای این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: شور و شوق اجتماع عظیم بسیجیان در دیدار اخیر با مقام عظمای ولایت، عهد و پیمان مجدد با ولایت بود.

سرهنگ پاسدار محسن گوهری افزود: حضور با شکوه و حماسی بسیجیان، مشت محکمی بر دهان آمریکا و اسرائیل و دشمنان اسلام و انقلاب است.

انتهای پیام/2202/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول