اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بردخون:

بارندگی مشکلی برای مردم بردخون ایجاد نکرد

بخشدار بردخون گفت: همزمان با آغاز بارندگی‌ها و با همکاری و مشارکت نهادهای دولتی و مردمی آب‌گرفتگی‌ خیابان‌ها و معابر عمومی برطرف شد و هیچ‌گونه مشکلی برای مردم در روستاها و شهر به وجود نیامده است.

بارندگی مشکلی برای مردم بردخون ایجاد نکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مسعود محمدپور ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران پیرامون بارندگی‌های اخیر در بردخون اظهار داشت: بارش باران از اواخر روز دوشنبه در این منطقه آغاز شد که موجی از خوشحالی را در بین مردم ایجاد کرد و موجب سرریز شدن آب سدهای اطراف بردخون شد و ذخیره آبی منطقه را افزایش داد.

وی افزود: همزمان با آغاز بارندگی‌ها و با همکاری و مشارکت نهادهای دولتی و مردمی آب‌گرفتگی‌ خیابان‌ها و معابر عمومی برطرف شد و هیچ‌گونه مشکلی برای مردم در روستاها و شهر به وجود نیامده است.

محمدپور با بیان اینکه بارش‌ها موجب خوشحالی کشاورزان و دیگر اقشار شده و خساراتی نداشته اضافه کرد: با آگاهی و اطلاع‌رسانی قبلی و آماده‌باش ادارات ذیربط و همکاری مردم بارندگی‌ها موجب ایجاد نشاط و شادی در میان اهالی بردخون شده و با تعامل و ارتباط سازنده‌ای که بین مسئولان و مردم وجود دارد امیدواریم هیچ‌گونه مشکل و کمبودی ایجاد نشود و این باران مقدمه بهاری سرسبز شود.

بخشدار بردخون خاطرنشان کرد: شهرداری بردخون با پاکسازی خیابان‌ها و انتقال نخاله‌ها و مصالح ساختمانی مستقر در خیابان‌ها و معابر عمومی و هرس کردن درختان و ایجاد گشت‌های موتوری مراقب هرگونه حادثه در شهر است و شوراهای اسلامی و دهیاران روستاها نیز با بسیج همه امکانات آماده مقابله با هرگونه اتفاق و حادثه هستند.

محمدپور ادامه داد: تاکنون میزان دقیق بارش‌ها در منطقه مشخص نیست که به زودی با همکاری دستگاه‌های ذیربط میزان بارندگی‌ها در بردخون تعیین و به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی در پایان با تقدیر از مردم و نهادهای کمک‌رسان و اداری از همه مردم خواست تا پایان بارندگی‌ها همکاری نزدیک داشته باشند تا شاهد خیر و برکت در منطقه باشیم.

انتهای پیام/66006/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول