اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‌های علمیه:

حرکت انقلاب با ترورهای کینه‌توزانه متوقف نمی‌شود

مدیر حوزه‌های علمیه با صدور بیانیه‌ای اقدام تروریستی در کشور لبنان را محکوم و اعلام کرد: دشمنان بدانند انقلاب اسلامی ایران با این ترورهای کینه‌توزانه از حرکت بازنخواهند ایستاد.

حرکت انقلاب با ترورهای کینه‌توزانه متوقف نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیانیه صادر شده از سوی مدیر حوزه‌های علمیه آمده است: با کمال تاسف بار دیگر تروریست‌های وابسته به نظام سلطه که دشمنان واقعی اقتدار، امنیت و وحدت امت اسلامی هستند، جنایت دیگری را رقم زدند.

در ادامه این بیانیه آمده است: حوزه‌های علمیه ضمن محکوم کردن این حرکت ددمنشانه، شهادت مظلومانه جمعی از مومنان و افراد غیرنظامی به ویژه روحانی مجاهد حجت‌الاسلام والمسلمین محمدابراهیم انصاری را که سال‌ها در سنگر اعتلای فرهنگ و معارف اصیل اسلام و مکتب اهل بیت(ع) در ایرانِ اسلامی و دیگر کشورها خالصانه تلاش می‌کرد به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده ایشان تسلیت می‌گویند.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: دشمنان جهان اسلام و انقلاب اسلامی بدانند انقلاب اسلامی ایران که برای نشر فرهنگ و آموزه‌های حیات‌بخش اسلام ناب در سطح جهان آغاز شده و فرزندان تربیت شده حوزه‌های علمیه پرچمداران نشر آن در کشورها شده‌اند با این ترورهای کینه‌توزانه از حرکت بازنخواهند ایستاد، بلکه خون این شهیدان مردم ما را مصمم‌تر خواهد ساخت.

در پایان این بیانیه آمده است:‌ اینجانب برای آن شهید بزرگوار و دیگر شهیدان مظلوم علو درجات و برای بازماندگان آن صبر و اجر طلب می‌کنم.

انتهای پیام/2258/غ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول