اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حجت‌الاسلام سالک در گفت‌وگو با فارس:

نرمش‌ قهرمانانه روشی برای مقابله توطئه‌های دشمن است

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه برخی با کج‌فهمی‌‌ها نرمش‌قهرمانانه را عدول از اصول می‌دانند، گفت: نرمش‌ قهرمانانه روشی برای پیشبرد اهداف انقلاب و مقابله توطئه‌های دشمن است.

نرمش‌ قهرمانانه روشی برای مقابله توطئه‌های دشمن است

حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان درباره مذاکرات‌ هسته‌‌ای، گفت: فرمایش آقا در جمع 50 هزار فرمانده بسیجی، 10محور کلیدی و مهم داشت که یکی از آنها بحث نرمش قهرمانانه بود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نرمش‌ قهرمانانه را مانور هنرمندانه برای محقق کردن اهداف انقلاب اسلامی می‌دانند، تصریح کرد: کسانی که تصور می‌کردند و می‌کنند که نرمش قهرمانانه کوتاهی از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی است، به تعبیر حضرت آقا دچار کج‌ فهمی هستند چرا که نرمش‌ قهرمانانه روشی برای دفاع از اصول انقلاب است.

سالک با بیان اینکه نرمش‌ قهرمانانه روشی برای مقابله با توطئه‌های دشمن است، گفت: برای محقق کردن نرمش‌ قهرمانانه باید به روش‌های دشمن آگاهی داشته باشیم و خدای‌ناکرده طوری نرمش نکنیم که دشمن از ان سؤاستفاده کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه نیروهای انقلاب باید با نرمش‌ قهرمانانه اراده انقلاب اسلامی را بر دشمنان انقلاب تحمیل کنند، گفت: همانگونه حضرت امیر(ع) فرمودند، باید برای پیشبرد اهداف اسلام، صبر و تحمل و در عین حال بصیرت لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول