اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره اوقاف نیشابور:

جریان تفکر بسیجی در جامعه مشکلات فرهنگی را ریشه‌کن می‌کند

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور گفت: مشکلات فرهنگی در جامعه ما زمانی ریشه‌کن می‌شود که تفکر بسیجی در جامعه جاری شود.

جریان تفکر بسیجی در جامعه مشکلات فرهنگی را ریشه‌کن می‌کند

به گزارش خبرنگار فارس از نیشابور حجت‌الاسلام محمد ذاکری صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: وجود روحیه بسیجی، راه حل مشکلات در حوزه نرم‌افزاری و فرهنگی است که باید تقویت، حفظ و نهادینه شود.

وی بیان داشت: بسیجیان با بها دادن به معنویات و اشاعه فرهنگ و ارزش‌های اسلامی فضای جامعه را تطهیر، معطر و حرکت انقلاب را در صراط مستقیم قرار می‌دهند.

فرمانده پایگاه بسیج الباقیات مستقر در اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن روحیه بسیجی در حوزه فرهنگی، اظهار داشت: حفظ معنویت انقلاب همراه با حفظ معارف و اخلاق اسلامی از ضروریات اصلی است که بسیجیان باید به آن اهتمام داشته باشند.

ذاکری ضمن تشکر از اعضای هیئت امنای بقاع متبرکه که فی سبیل‌الله و بسیجی‌وار نسبت به ارائه خدمات به زائران و مجاوران بقاع متبرکه اهتمام دارند، تصریح کرد: به‌مناسبت سی و چهارمین سالگرد هفته بسیج تمامی قبور شهدا در بقاع متبرکه توسط هیئت امنا و بسیجیان عطرافشانی می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و تربیتی هفته بسیج، خاطرنشان کرد: مسابقات قرآنی مرحله شهرستانی در دومین روز از هفته بسیج برگزار می‌شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور با بیان اینکه با توجه به اینکه مسابقات مرحله مقدماتی در نیشابور، فیروزه و روستاها به اتمام رسیده یادآور شد: مرحله شهرستانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل در اول آذرماه در محل تکیه ابوالفضلی برگزار می‌شود.

ذاکری ادامه داد: در این دوره از مسابقات تعداد 371 نفر از برادران در محل تکیه ابوالفضلی و 71 نفر از خواهران در محل مرکز فرهنگی قرآنی قمر بنی هاشم (ع) به رقابت می‌پردازند و نفرات برتر به مسابقات استانی راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/2202/ک20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول