اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیراز:

محبوبیت تشیع دشمنان را کلافه کرده است

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: محبوبیت و پیشرو بودن مکتب تشیع در جهان دشمنان را کلافه و به تهمت، افترا، شایعه‌پراکنی و دست و پا زدن انداخته است.

محبوبیت تشیع دشمنان را کلافه کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، آیت‌الله اسدالله ایمانی صبح امروز در دیداری کوتاه با طلاب و روحانیون حوزه علمیه کازرون در سخنانی اظهار داشت: امروزه آن قدر که تشیع مورد تهمت، شایعه‌پراکنی و شبهه‌افکنی دشمنان قرار گرفته در هیچ دوره‌ای سابقه نداشته و این به خاطر محبوبیت آن در میان ملت‌های دنیا است.

وی افزود: امروزه دشمنان با برهنگی و عریانی مقابل اسلام و مکتب تشیع حاضر شده و هرچه در توان دارند در ضربه زدن کوتاهی نمی‌کنند بنابراین در چنین نبردی باید هوشیار بوده و دام‌گسترانی و توطئه آنان را به خوبی درک کنیم.

امام جمعه شیراز خطاب به طلاب حوزه علمیه کازرون گفت: دنیای امروز در شرایطی قرار گرفته که اسلام را فهمیده و نکاتی از قرآن کریم به ذهنشان خطور کرده بنابراین پاسخ به شبهات و پرسش‌‌ها وظیفه جامعه روحانیت و طلاب دینی است که از این فضای به وجود آمده در راستای رشد و بالندگی اسلام استفاده کنند.

آیت‌الله ایمانی روش تبلیغ چهره به چهره سخن گفتن را بسیار مهم دانست و آن را به طلاب حوزه علمیه گوشزد کرد و ابراز داشت: چنانچه تبلیغ در مسیر صحیح و صواب قرار گیرد برکات فراوانی به دنبال دارد و در عرصه‌های مختلف نمود فراوان پیدا می‌کند.

وی روش اجرایی برنامه‌های تبلیغی صحیح، دریافت اطلاعات لازم در کنار درس، داشتن برنامه منظم و مسلط به شبهات دشمنان را از جمله رسالت‌های خطیر طلاب حوزه علمیه برشمرد و تصریح کرد: امروزه دنیا به عملکرد حوزه علمیه چشم دوخته بنابراین طلاب باید اشکال دشمنان را درک کرده و سپس در برخورد با آن‌ها با اقتدار بایستند و جوابگو باشند.

امام جمعه شیراز در ادامه اذعان داشت: هرکس که به اسلام و آینده اسلام علاقمند است باید توطئه‌های دشمنان را بشناسد و راه مقابله با آن را نیز بفهمد.

آیت‌الله ایمانی خاطرنشان کرد: در شرایط دنیای امروز که دشمنان با تمام امکانات و فضای مجازی خود به مقابله با اسلام برخاسته‌اند بر جوانان و طلاب حوزه علمیه تکلیف است که هوشیاری خود را حفظ کرده و مواضع دشمن را بشناسند و پشت سر رهبری و ولایت قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در فارس در پایان گفت: چنانچه روحانیت رابطه خود را با رهبری و ولایت قطع کند به طور یقین خوراک گرگ بیابان می‌شود و در راه ناصواب قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2448/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول