اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  خاورمیانه

فریاد محکومیت گروه‌های مختلف فلسطینی علیه انفجارهای تروریستی در بیروت

گروه‌های مختلف فلسطینی ضمن محکوم کردن دو انفجار تروریستی روز گذشته در نزدیکی سفارت ایران در بیروت، شهادت رایزن فرهنگی ایران در لبنان را تسلیت گفته و بر قدرت مقاومت در برابر صهیونیست‌ها تاکید کردند.

فریاد محکومیت گروه‌های مختلف فلسطینی علیه انفجارهای تروریستی در بیروت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از غزه، گروه‌های مختلف فلسطینی از جمله «جبهه خلق برای آزادی فلسطین»، دو انفجار تروریستی روز گذشته در بیروت را به شدت محکوم کرده و شهادت رایزن فرهنگی ایران را تسلیت گفتند.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین ضمن محکوم کردن این انفجارها تاکید کرد که هدف از آن تضعیف مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی است.

«مروان عبد العال» عضو دفتر سیاسی این جبهه اظهار داشت: حمله تروریستی در بیروت، تلاشی تازه علیه لبنان و ثبات و امنیت آن و نیز تضعیف مقاومت است.

همچنین دفتر اطلاع‌رسانی این جبهه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که یک هیئت به ریاست عبدالعال با حضور در سفارت ایران، شهادت رایزن فرهنگی آن در لبنان را تسلیت گفتند.

«غضنفر رکن آبادی» سفیر ایران در لبنان و نیز کارکنان سفارت و نماینده وزیر خارجه ایران از این هیئت فلسطینی استقبال کردند.

از سوی دیگر فرماندهی کمیته‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن دو انفجار تروریستی در بیروت اعلام کرد: «به خانواده قربانیان این انفجارها تسلیت عرض کرده و از خداوند برای مجروحان آن شفای عاجل مسئلت داریم».

در این بیانیه همچنین تاکید شده است که هرگونه خشونت علیه مردم بی‌گناه، غیرقابل قبول و هر اقدامی که امنیت و وحدت کشور دوست و برادر ما لبنان را در معرض تهدید قرار دهد، محکوم است.

در بیانیه کمیته‌های مقاومت، مردم لبنان به حفظ وحدت و همبستگی به منظور در امان ماندن از جنگ داخلی و طایفه‌ای و نیز دسته‌بندی فراخوانده شده‌اند.

نشانه دخالت صهیونیست‌ها در انفجارهای بیروت

جنبش «المجاهدین» فلسطین نیز به شدت انفجار تروریستی در بیروت را محکوم کرده و اعلام کرد: این اقدام با همان شیوه‌ای که تا کنون بارها در لبنان رخ داده است، به وقوع پیوست و این بار نیز نشانه‌های دخالت صهیونیست‌ها در آن مشاهده می‌شود.

این جنبش هدف از دو انفجار روز گذشته را ایجاد ناامنی در لبنان عنوان کرده و تاکید کرد که توسل به خشونت در برخورد با مردم بی‌گناه غیر قابل قبول بوده و نقض آشکار تمام اصول و ارزش‌های انسانی به شمار می‌آید.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین- فرماندهی کل- نیز تاکید کرد که این اقدامات تروریستی و تکفیری به اجرای نقشه‌های ویرانگر صیهونیست‌ها در منطقه کمکی نخواهد کرد.

این جبهه یادآور شد که دو انفجار روز گذشته در بیروت در پی افزایش تهدیدات صهیونیست‌ها علیه تاسیاست اتمی ایران و همزمان با جنگ و ناآرامی در سوریه رخ داد. 

جبهه مزبور تاکید کرد که نشانه‌های پیروزی مقاومت در برابر صهیونیست‌ها هر روز آشکارتر می‌شود.

این جبهه با اشاره به ائتلاف اصولی خود با جمهوری اسلامی ایران، آن را حامی عقیدتی قضیه فلسطین دانست.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول