اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آستارا:

دستفروشان آستارا جمع‌آوری شدند

شهردار آستارا گفت: دستفروشان آستارا با تذکر قانونی جمع‌آوری و حریم خیابان‌ و معابر آزادسازی شدند.

دستفروشان آستارا جمع‌آوری شدند

علی کوهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به ساماندهی دستفروشان این شهر اظهار کرد: با توجه به تبصره یک بند دو ماده 55 قانون شهرداری، هرگونه استفاده و اشغال معابر عمومی، خیابان‌ها و پیاده‌روها به عنوان کسب و یا هرگونه استفاده دیگر ممنوع است.

وی افزود: شهرداری آستارا با هدف توزیع و عرضه مستقیم کالا اقدام به احداث بازار میوه و تره‌بار کرده و شایسته است مالکان خودروها و دستفروشان میوه و تره‌بار در بلوار خرمشهر و دیگر نقاط شهر با انتقال این بازار نسبت به برطرف شدن موانع و تخلیه معابر عمومی اقدام کنند.

شهردار آستارا ادامه داد: افراد دستفروش یا وانت‌های میوه فروش مستقر در شهر و منطقه فلکه گاز و بلوار معاد و دیگر معابر، برای انتقال به بازار میوه‌فروشان شهرداری ساماندهی نشده‌اند و برای آخرین بار تذکر داده شده و طبق مقررات دستفروشی و فروش میوه و تره‌بار با خودروی وانت در معابر و کنار خیابان شهر ممنوع است و در صورت مشاهده برخورد قانونی می‌شود.

به گفته وی، حریم خیابان‌ها و معابر رفع سد معبر شده است و در صورتی که افراد اقدام به سد معبر و دستفروشی یا فروش میوه و تره‌بار با وانت کنند شهرداری آستارا با هماهنگی مقام‌های قضایی و همکاری نیروی انتظامی نسبت به جمع‌آوری و آزادسازی حریم خیابان‌ها و رفع سد معبر اقدام می‌کند.

انتهای پیام/84001/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول