اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی کمیته امداد کشور:

یک میلیون نفر زیرپوشش طرح یاوران نماز قرار می‌گیرند

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: در نیمه دوم امسال یک میلیون نفر زیرپوشش طرح یاوران نماز قرار می‌گیرند.

یک میلیون نفر زیرپوشش طرح یاوران نماز قرار می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اکبر میرشکار ظهر امروز در حاشیه همایش یاوران نماز در گفت‌وگو با خبرنگاران از جمله ماموریت‌های مهم حوزه فرهنگ را ارتقای سطح بینش خانواده‌های زیرپوشش عنوان کرد و گفت: باید در زمینه ارتقای سطح فرهنگی جامعه تلاشی گسترده انجام شود.

وی در ادامه با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی ویژه مددجویان و خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی یادآور شد:‌ در حال حاضر کمیته امداد امام خمینی نسبت به راه‌اندازی 100 مرکز و کانون فرهنگی اقدام کرده است و در مراکز شبانه‌روزی کمیته امداد امام خمینی نیز برنامه‌های فرهنگی به اجرا گذاشته می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی کشور با اشاره به بهره‌گیری از مبلغان و مشاوران دینی در برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی خاطرنشان کرد: اجرای طرح یاوران نماز نیز در همین راستا دنبال شده و از ظرفیت مبلغان در شهرها و روستاهای کم‌برخوردار استفاده می‌شود تا در راستای تبلیغ و ترویج نماز به ایفای نقش بپردازند.

وی از همکاری کمیته امداد امام خمینی و ستاد اقامه نماز در راستای اجرای این طرح خبر داد و عنوان کرد: در این طرح تبلیغ چهره به چهره نماز توسط مبلغان پیگیری می‌شود.

میرشکار یادآور شد: در نیمه دوم امسال بیش از یک میلیون نفر زیر پوشش این طرح قرار خواهند گرفت و در سال‌های آینده افراد زیر پوشش طرح افزایش خواهند یافت.

انتهای پیام/2258/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول