اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

دیدگاه خطرآفرینی موتورسواری باید اصلاح شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: دیدگاه‌ها و نگرش‌ها به خطرآفرین بودن موتورسواری باید اصلاح شده و رغبت بیشتر در این زمینه ایجاد شود.

دیدگاه خطرآفرینی موتورسواری باید اصلاح شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج ظهر امروز در نشست با رئیس و اعضای هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی در اردبیل اظهار داشت: موتورسواری و اتومبیلرانی در استان اردبیل نیازمند بستر‌سازی فرهنگی است و نباید تفکرات غلط در این حوزه تاثیرگذار باشد.

وی تصریح کرد‌: علاوه بر ایجاد فضای فرهنگی مناسب به دلیل گران بودن امکانات و تجهیزات این رشته برای اجرای برنامه‌های خود نیازمند درآمد پایدار از منابع مالی غیردولتی و جذب حامیان مالی از بخش خصوصی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: این دو رشته در میان جوانان استان اردبیل جزو رشته‌های پرطرفدار محسوب می‌شود و اداره کل ورزش و جوانان استان تقاضاهای زیادی از سوی علاقمندان در خصوص تامین پیست مخصوص و دائمی برای موتورسواری و اتومبیلرانی دارد.

پازاج ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در کنار فدراسیون و هیئت استانی به عنوان ضلع سوم با تعامل و حمایت از تقویم ورزشی درصدد ساماندهی موتورسواری و اتومبیلرانی در استان است.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه این رشته‌ها در استان از سابقه طولانی برخوردار نیست و جزو هیئت‌های تازه تاسیس محسوب می‌شود برگزاری چند مسابقه رالی شور و نشاط خوبی در میان جوانان و علاقمندان به این رشته تزریق کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: اداره کل ورزش و جوانان در نظر دارد با هماهنگی شورای تامین و دستگاه‌های ذیربط و برنامه‌ریزی‌های هیئت و همچنین جلب کمک و حمایت‌های فدراسیون و بخش خصوصی مسیر و پیست مناسبی برای موتورسواری و اتومبیلرانی در استان راه‌اندازی کند.

رالی بزرگ خانواده دهه فجر برگزار می‌شود

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل گفت: رالی بزرگ خانواده در دهه فجر امسال در اردبیل برگزار می‌شود.

عزیزه تراز بیان داشت: این رالی در مسیر اردبیل - نمین برگزار می‌شود و هیئت اتومبیلرانی استان اردبیل این مسابقات را با جلب نظر شرکت همراه اول مخابرات و حمایت‌های مالی آن برگزار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این هیئت پس از مطالعات کارشناسی در حال تکمیل پیست بند الماس واقع در جاده سرعین است و در صورت جذب حمایت‌های مالی بخش خصوصی این پیست در اختیار علاقمندان به این رشته قرار خواهد گرفت.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل گفت: برای سال جاری هیئت اتومبیلرانی بودجه 300 میلیون ریالی تهیه و تنظیم کرده است که امیدواریم با استفاده از منابع مالی دولتی و غیردولتی این بودجه محقق شود تا بتوانیم تقویم ورزشی امسال هیئت را اجرایی کنیم.

تزار گفت: اعزام تیم‌های منتخب به مسابقات کشوری، برگزاری مسابقات رالی خانوادگی در شهرستان‌ها، برگزاری مسابقات تراکتور در پارس‌آباد، میزبانی مسابقات کشوری، برگزاری مسابقات کارتینگ در رده‌های سنی مختلف، راه‌اندازی کمیته رادیو، کنترل، افزایش ورزشکاران سازمان یافته و برگزاری کلاس‌های آموزشی و اعزام ورزشکاران و علاقمندان رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی به کلاس‌های ارتقای مربیگری و داوری از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در تقویم ورزشی این هیئت است.

انتهای پیام/62004/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول