اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بحران استان بوشهر خبر داد

بارندگی شدید برای مناطق مرکزی و جنوبی استان بوشهر از عصر امروز

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: از بعدازظهر امروز تا صبح پنج‌شنبه در مناطق مرکزی و جنوبی استان بارندگی شدید ادامه می‌یابد.

بارندگی شدید برای مناطق مرکزی و جنوبی استان بوشهر از عصر امروز

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، کاظم مرادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح اقدامات انجام شده در ارتباط با بارش باران در استان بوشهر اظهار داشت: با تصمیم اتخاذ شده در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بوشهر مدارس در تمام مقاطع و دانشگاه‌های سراسر استان امروز تعطیل اعلام شد.

وی بیان کرد: همچنین بر اساس تداوم آماده‌باش فرمانداری‌های تابعه و تمام دستگاه‌های اجرایی و اتخاذ تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی به‌ویژه وقوع سیل و طوفان با توجه به استمرار بارندگی‌ها انجام شد.

مرادی بیان کرد: پیگیری مستمر برآورد خسارات صورت گرفته به مناطق مختلف استان در بخش‌های اقتصادی، زیربنایی، کشاورزی و شهری از دیگر اقدامات انجام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به آبگرفتگی و سیلابی شدن معابر شهرهای بوشهر، گناوه، دیلم، خارگ و .... و اتخاذ تدابیر لازم و هماهنگی و اعزام اکیپ‌های امدادی و عملیاتی دستگاه‌های اجرایی هم‌اکنون نیز در حال بازگشایی مسیرهای آب‌گرفته هستند.

مرادی در ارتباط با وضعیت آب و هوایی استان در روزهای آینده تصریح کرد: پیرو اطلاعیه‌های قبلی صادره از طرف اداره کل هواشناسی استان سامانه بارشی همراه با وزش باد شدید (50 تا 80 کیلومتر در ساعت) که وارد استان شده و مناطق مختلف را در برگرفته همچنان در تمام شهرستان‌های استان تداوم دارد.

مرادی گفت: از بعدازظهر امروز تا صبح پنج‌شنبه برای مناطق مرکزی و جنوبی استان بارندگی شدید ادامه می‌یابد.

وی اظهار داشت: علاوه بر بارش باران تندباد لحظه‌ای با سرعت بیش از 60 کیلومتر در ساعت به ویژه بر روی دریا پیش‌بینی می‌شود بنابراین توصیه می‌شود از ترددهای غیرضروری دریایی خودداری شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر تصریح کرد: از امروز تا روز جمعه به طور میانگین 3 تا 7 درجه سانتی‌گراد از دمای هوا کاسته می‌شود.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول