اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان:

9 دی روز میثاق امت با ولایت است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

9 دی روز میثاق امت با ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدحسن فاضلیان پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد گرامیداشت مراسم یوم‌الله 9 دی در همدان اظهار داشت: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه در 9 دی ماه سال 88 حماسه نورانی و شورانگیزی خلق کردند.

وی با بیان اینکه به دلیل اهمیت بالای این روز، نخستین جلسه مقدماتی برگزاری مراسم یوم الله 9 دی، 40 روز زودتر برگزارشده است، افزود: این فرصتی است تا دانشجویان، اندیشمندان و صاحبان بصیرت در کنار مردم، در روز میثاق امت با ولایت در این مراسم حضور پیدا کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: همچنین در این روز، دفتر شورای هماهنگی استان همدان و دفتر مرکزی با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی فعالیت‌های تبلیغی زیادی را در سطح استان انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم این روز با محوریت بصیرت‌افزایی به شیوه تبیینی انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: در روز 9 دی امسال، راهپیمایی انجام نخواهد شد و فقط تجمع خواهیم داشت که در جلسه بعدی این شورا مکان و سخنران این مراسم انتخاب و اعلام می‌شود.

فاضلیان بر انعکاس اخبار و چرایی به وجود آمدن حماسه بزرگ 9 دی تأکید کرد و گفت: مردم همدان طی سه نوبت از هفتم، هشتم و نهم دی ماه سال 88، قبل از هر استان دیگر به صحنه آمده و به دفاع از حریم حسینی پرداختند که این موضوع افتخاری برای همدان محسوب می‌شود.

وی همچنین از عدم حضور برخی از دستگاه‌های اجرایی استان در این جلسه انتقاد کرد و گفت: اگر این جلسه خیلی زود برگزارشده است به دلیل اهمیت موضوع است و اگر در جلسه بعدی دستگاه‌ها حاضر نشوند اسامی آنها را رسانه‌ای خواهیم کرد و رئیس دستگاه مربوطه باید جوابگوی عدم حضور خود باشند.

رئیس ستاد گرامیداشت مراسم یوم الله 9 دی ابراز داشت: حضور در مراسم‌های دینی و ملی وظیفه همگانی است چرا که همین حضور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به الگوی جهانی تبدیل کرده است.

انتهای پیام/89024/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول