اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان:

ایجاد سازمان‌های مردم‌نهاد در روستاها ضروری است

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان بر ایجاد سازمان‌های مردم‌نهاد در روستاها تاکید کرد.

ایجاد سازمان‌های مردم‌نهاد در روستاها ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرهنگ مکتبداری ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سنندج با اشاره به اینکه جوانان 15 تا 29 سال جامعه هدف معاونت فرهنگی ورزش و جوانان است، اظهار کرد: در راستای مباحثی همچون آسیب‌های اجتماعی، اشتغال، سلامت، رفاه، هویت، ازدواج، خانواده و اوقافت فراغت باید برای جوانان برنامه داشته باشیم.

وی خواستار همکاری در راستای ایجاد سازمان‌های مردم‌نهاد در روستاها شد و تصریح کرد: هر فرد روستایی که به فرمانداری و بخشداری به منظور راه‌اندازی سازمان مردم‌نهاد مراجعه و دریافت مجوز مراجعه کند، اداره‌کل ورزش و جوانان با تمام امکانات از این افراد حمایت خواهد کرد.

وی بیان داشت: تاسیس سازمان‌های مردم‌نهاد در روستاهای بالای 500 خانوار امکان‌پذیر است ولی با این وجود در بعضی مناطق اگر بزرگ‌ترین مرکز دهستان را هم به ما معرفی کنند، مجوز برای آنها صادر می‌شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان برای انجام برنامه‌ها و فعالیت‌هایی ویژه جوانان نیاز به همکاری و مشارکت خیرین دارد.

مکتبداری ادامه داد: داشتن بانک اطلاعات خیرین شهرستان سنندج یکی از موارد ضروری است که منجر به پیشرفت برنامه‌های مربوط به جوانان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تجلیل از جوانان برتر یکی از برنامه‌های این اداره‌کل است، عنوان کرد: جوانان برتر در زمینه‌های مختلف در شهرستان سنندج را به اداره‌کل ورزش و جوانان معرفی کنید تا در مراسمی از آنها تقدیر به عمل آید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سنندج نیز در این جلسه گفت: تقویت هویت دینی جوانان، تقویت بنیان خانواده، تهاجم فرهنگی، مهارت‌آموزی، غنی‌سازی دوره جوانی از جمله مباحثی است که باید توسط اداره ورزش و جوانان پیگیری و برای آنها برنامه‌ریزی کند.

عدنانی خاطرنشان به فضاهای ورزشی موجود در بخش‌های شهرستان سنندج اشاره کرد و افزود: بخش کلاترزان دارای دو فضای ورزشی و بخش حسین‌آباد داری یک فضای ورزشی است.

وی اضافه کرد: متاسفانه هنوز در بخش سیروان شهرستان سنندج فضای ورزشی ایجاد نشده و تحقق این مهم نیازمند اختصاص اعتبارات است.

انتهای پیام/79003/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول