اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر قرچک:

خدمت به فرزندان شاهد ادای دین به شهدای گرانقدر است

رئیس شورای اسلامی شهر قرچک گفت: خدمت به فرزندان شاهد ادای دین به شهدای گرانقدر است‏ از این رو هر چه در توان داشته باشیم برای یادگاران شهدا به‌کار می‌گیریم.

خدمت به فرزندان شاهد ادای دین به شهدای گرانقدر است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، نایب مرادی ظهر امروز در دیدار مسئولان جمعیت فرزندان شاهد نواندیش خدمتگزار جنوب شرق تهران با ایشان اظهار داشت: آنچه امروز داریم از برکت خون شهداست و امروز بر قله‌های پیشرفت در عرصه‌های مختلف ایستاده‌ایم و این مسیر طی نمی‌شد مگر توسط رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا.

وی افزود: پدران شما هر لحظه در کنار شما هستند، این عزیزان اخلاص داشتند شهادت نصیبشان شد و امروز این مسئولیت‌ها را مدیون این عزیزان هستیم.

مرادی با اشاره به اینکه شهدا میراث گران‌بهای ما هستند، افزود: همه مسئولان و مردم مدیون شهدا هستند و به فرموده امام راحل فرزندان شهدا میراث‌داران انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه ما مدیون شهدا و خانواده‌های این عزیزان هستیم، اظهار داشت: هر چه در توان داشته باشیم برای فرزندان و خانواده شهدا به‌کار می‌گیریم و توانستیم به کمک اعضای شورا شهر یک دفتر در ساختمان کتابخانه ولایت در اختیار این جمعیت قرار دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قرچک خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در مسیر پیشرفت است و فرزندان شاهد باید در مسیر علم‌آموزی و کسب دانش در خط مقدم باشند و نیاز کشور را شناسایی کرده و فرزندان شاهد را به آن سمت سوق دهند.

تربیت مدیران توانمند مهمترین هدف جمعیت فرزندان شاهد است

دبیر جمعیت فرزندان شاهد نواندیش خدمتگزار جنوب شرق تهران نیز در ادامه بخشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این جمعیت را توضیح داده و با بیان اینکه تلاش جمعیت حرکت در راستای نیازمندی‌های جامعه بوده، گفت: مهمترین هدف جمعیت از بین فرزندان شاهد، تربیت مدیرانی توانمند، ارزشی و ولایی است که این مهم در آینده نزدیک محقق خواهد شد و قرچک دومین شهرستان در استان است که با کمک اعضای شورای شهر دفتر جمعیت در آن تاسیس شد.

محمد فتحی با تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش گفت: خدمات شورای شهر قرچک در جهت تعالی فرهنگ ایثار و شهادت و کمک به فرزندان شهدا قابل تقدیر و تشکر است.

این گزارش حاکی است، در حاشیه این دیدار سعید نامداری نماینده شورای اسلامی شهرستان قرچک در شورای عالی استان تهران و نایب رئیس شورای اسلامی شهر قرچک طی حکمی توسط دبیر جمعیت فرزندان شاهد نواندیش خدمتگزار جنوب شرق تهران به عنوان مشاور عالی این جمعیت منصوب شدند.

گفتنی است با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قرچک در محل کتابخانه ولایت این شهرستان یک باب دفتر با تجهیزات در اختیار جمعیت فرزندان شاهد نواندیش خدمتگزار جنوب شرق تهران قرار گرفت.

این گزارش حاکی است، محمد فتحی دبیر جمعیت فرزندان شاهد نواندیش خدمتگزار جنوب شرق تهران به‌همراه حسین ابویسانی مشاور و مدیر روابط عمومی جمعیت با حضور در محل ساختمان شورای اسلامی شهر قرچک با نایب مرادی رئیس و سعید نامداری نایب رئیس شورای شهر دیدار و گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام/2462/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول