اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل شدت بارندگی و جاری شدن سیل

ساکنان منازل آبگرفته رشت، فومن و صومعه‌سرا را تخلیه اضطراری می‌کنند

سه تیم 33 نفره جمعیت هلال احمر گیلان در حال تخلیه اضطراری ساکنان منازل آبگرفته در رشت، فومن و صومعه‌سرا با قایق «جی‌مینی» هستند.

ساکنان منازل آبگرفته رشت، فومن و صومعه‌سرا را تخلیه اضطراری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان  ظهر امروز در جریان بازدید از وضعیت آبگرفته شهرهای رشت، فومن و صومعه‌سرا اظهار کرد: با بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌ها سه تیم 33 نفره از امدادگران هلال احمر به همراه تجهیزات امدادی و قایق‌های جی‌مینی در منطقه پسیخان رشت و مناطقی از شهرستان فومن و صومعه‌سرا در حال تخلیه اضطراری افراد از منازل آبگرفته به مناطق امن هستند.

علیرضا خصوصی گفت: با توجه به شدت بارش‌ها و گستردگی آبگرفتگی‌ها در فومن نیز تاکنون دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه ابوریحان توسط امدادگران تخلیه اضطراری و به مکان امن منتقل شدند.

سیاوش غلامی، معاون امداد و نجات هلال احمر گیلان نیز اظهار کرد: با توجه به دستور علیرضا خصوصی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان امدادرسانی‌ها تا عادی شدن شرایط همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/2300/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول