اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

مرکز درمان ناباروری قم از مراکز معتبر خاورمیانه است

استاندار قم با اشاره به اینکه در حال حاضر خدمات درمان ناباروری در ایران همپای مراکز بین‌المللی دنیا است، از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم به عنوان یکی از مراکز پیشرفته و معتبر درمانی در سطح ملی و خاورمیانه یاد کرد.

مرکز درمان ناباروری قم از مراکز معتبر خاورمیانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم رضا پیریایی با حضور در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم، از نزدیک در جریان آخرین فعالیت‌ها و روش‌های ارائه خدمات درمانی این مرکز قرار گرفت.

استاندار قم در ادامه و در نشستی با مسئولان این مرکز، از تلاش و مجاهدت علمی متخصصان کشورمان تقدیر کرد و اظهار داشت: ارائه خدمات درمانی در این مرکز و دیگر مراکز مشابه، با استفاده از جدیدترین و پیشرفته‌ترین روش‌ها و امکانات روز پزشکی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر کشور در زمینه‌های مختلف علمی و پژوهشی، یکی از توانمندی‌های شاخص کشور در حوزه علوم پزشکی را درمان ناباروری عنوان و تصریح کرد: به یاری خداوند و با تلاش و مجاهدت دانشمندان متعهد کشورمان در این حوزه به دانش و فناوری‌های ارزشمندی دست یافته‌ایم.

استاندار قم با اشاره به اینکه در حال حاضر خدمات درمان ناباروری در ایران همپای مراکز بین‌المللی دنیا است، از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم به عنوان یکی از مراکز پیشرفته و معتبر درمانی در سطح ملی و خاورمیانه یاد کرد و گفت: در حال حاضر بسیاری از مراجعین این مرکز، خارج از استان و از سایر کشورهای منطقه هستند که این مسئله افتخار بزرگی برای کشور و استان قم محسوب می‌شود.

انتهای پیام/2258/ب/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول