اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 12تا 15 آذرماه صورت می‌گیرد

برگزاری مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر کبدی استاندارد در تویسرکان

فرماندار تویسرکان از برگزاری مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر کبدی استاندارد کشور در تویسرکان خبر داد و گفت: تویسرکان 12تا 15 آذرماه میزبان مسابقات نهایی لیگ برتر کبدی استاندارد کشور است.

برگزاری مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر کبدی استاندارد در تویسرکان

حسین‌علی شرکایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، از برگزاری مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر کبدی استاندارد کشور در تویسرکان خبر داد و اظهار داشت: تویسرکان روزهای 12 تا 15 آذرماه سال‌جاری میزبان مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر کبدی استاندارد کشور است.

وی با بیان اینکه مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر کبدی استاندارد کشور با حضور 10 تیم متشکل از 15 نفر از سراسر کشور در شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: تیم کبدی استان همدان با بازیکنان بومی در این میدان با حریفان خود رقابت خواهد کرد.

فرماندار تویسرکان از تشکیل کمیته هشت‌گانه برای هرچه بهتر برگزار شدن مسابقات خبر داد و گفت: کمیته‌های بهداشت و درمان، اطلاع‌رسانی و تبلیغات، پشتیبانی، تغذیه، اسکان، نقلیه، پذیرش و امنیتی در یک برنامه‌ مدون و منظم در راستای انجام رقابت‌های نهایی لیگ برتر کبدی استاندارد کشور در تویسرکان فعالیت می‌کنند.

وی محل اجرای مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر کبدی استاندارد کشور را سالن ورزشی 2 هزار نفری الغدیر واقع در شهرک قائم(عج) شهر تویسرکان اعلام کرد و افزود: همه بسترهای لازم برای برگزاری مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر کبدی استاندارد کشور در تویسرکان مهیا است.

شرکایی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در تویسرکان با حمایت بیمه ایران در آبان‌ماه امسال یادآور شد: مسابقات مرحله دوم دوچرخه‌سواری باشگاه‌های لیگ برتر کشور در روزهای 11 تا 13 آبان‌ماه سال‌جاری با همکاری مردم و مسئولان به نحو شایسته‌ای برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه تویسرکان از ظرفیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: جاذبه‌های گردشگری و توریستی در همه حوزه‌های تویسرکان بستری ارزشمند برای حضور گردشگران است.

فرماندار تویسرکان با تاکید بر اینکه توجه به امر ورزش در تویسرکان از یک سابقه دیرینه برخوردار است، افزود: هم‌اکنون تویسرکان در همه رشته‌های ورزشی حضوری موفق دارد.

وی کسب موفقیت مربی و بازیکن گلبال نابینان و کم‌بینایان تویسرکان در مسابقات پاراآسیایی مالزی را مصداق این امر دانست.

شرکایی با بیان اینکه تویسرکان ظرفیت برگزاری مسابقات ملی در رشته‌های مختلف را دارد، افزود: تویسرکان به واسطه توانمندی‌های خود می‌تواند مکان مناسبی برای برگزاری مسابقات ملی باشد.

انتهای پیام/89010/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول