اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد:

شهرداری سابق مشهد برنامه‌ای برای شفاف‌سازی نداشت

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهرداری سابق مشهد سال‌هاست که برنامه‌ای برای شفاف‌سازی اقدامات خود ارائه نکرده است.

شهرداری سابق مشهد برنامه‌ای برای شفاف‌سازی نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین حسنعلی اخلاقی ‌امیری ظهر امروز در جلسه پرسش و پاسخ با مردم در حسینیه قرآن و عترت مشهد مقدس با بیان اینکه سخن در حوزه فرهنگی زیاد است و در حوزه‌های نظری عموم نخبگان نظر دارند، اظهار کرد: در حوزه‌های عملیاتی و کارهای کاربردی دستمان بسته بوده و با کمبود طرح مواجه هستیم؛ فقط ادعاهای زیادی را می‌شنویم و در بحث عملیاتی کسی را در سطح شهر مشهد نمی‌بینیم.

وی افزود: از زمان آغاز شورای چهارم زمانی را به صاحب‌نظران فرهنگی اختصاص دادیم و توانستیم شاخص‌های این سیاست‌ها را مرز‌بندی کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: قبل از انتخابات گفتم قسمتی که مربوط به شوراست عمدتاً حوزه سیاست‌گذاری است و نخبگان شهری می‌توانند به عنوان سنگر تأثیرگذار در مشهد مقدس شورا را یاری کنند.

اخلاقی خاطرنشان کرد: زیاد بودن فعالیت‌های فرهنگی از کیفیت برنامه‌‌ها کاسته و شورای شهر و کمیسیون‌ها باید سهم خودشان را تعریف کرده و شاخص‌ها را به شاخص‌های عملیاتی تبدیل کنند؛ تعامل با نخبگان و اجرایی کردن مطالباتشان نیز در محتوا و اجرایی کردن آن تأثیرگذار است.

وی افزود: نخبگان باید شفاف‌سازی را از مسئولان بخواهند ولی در این قسمت شاهد ضعف نخبگان هستیم و یکی از دلایل عدم شفافیت نبود برنامه در شورای شهر بوده که طبق قانون تدوین برنامه شورا وظیفه هیئت رئیسه است ولی شهرداری سابق مشهد سال‌هاست برنامه‌ای برای شفاف‌سازی خود ارائه نکرده است.

این مسئول گفت: شهرداری باید بعد از فراخوان پروژه‌ها برنده فراخوان را با ویژگی‌های ممتازش اعلام کند.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول