اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

جمعیت الوفاق بحرین پایان بخشیدن به تبعیض مذهبی منامه را خواستار شد

جمعیت الوفاق بحرین در حالی پایان بخشیدن به تبعیض مذهبی منامه را خواستار شد که رژیم آل خلیفه روند بازجویی از شخصیت‌های سیاسی را همچنان ادامه می‌دهد.

جمعیت الوفاق بحرین پایان بخشیدن به تبعیض مذهبی منامه را خواستار شد

برخی از منابع حقوقی بحرین در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری فارس اعلام کردند که منامه امروز چهارشنبه ۲ روحانی شیعه را برای بازجویی فراخواند.

این گزارش حاکی است که پلیس استان «وسطی» برای شیخ «منیر المعتوق» عضو هیئت مرکزی مجلس علمائی بحرین، احضاریه ارسال کرد. قرار است باز جویی از این شخصیت مذهبی بحرین صبح امروز چهارشنبه صورت گیرد. احضاریه مشابهی نیز برای شیخ «الیاس المرزوق» از سخنرانان حسینی ارسال شده است.

منامه از ابتدای ماه محرم روند بازجویی از روحانیون و مداحان حسینی را آغاز کرد. این در حالی است که گزینه امنیتی به منظور خاموش ساختن اعتراضات مردمی بحرین توسط وزیر کشور رژیم آل خلیفه همچنان دنبال می‌شود.

از طرفی دیگر سید «جمیل کاظم» رئیس شورای جمعیت الوفاق بحرین نیز مقامات این کشور را به پایان دادن به سیاست تبعیض مذهبی دعوت کرد و تاکید کرد که سیاست تبعیض مذهبی، طبقاتی و طائفی بیش از هر موضوع دیگری امنیت کشور را با تهدید مواجه می‌سازد.

کاظم در پیامی مطبوعاتی با انتقاد از دوگانگی در عملکرد دستگاه قضایی بحرین، تاکید کرد: قوانین قضایی در این کشور دو نوع است، یکی مخصوص دستگاه‌های امنیتی است که نرم و مخملی بوده و دیگری مخصوص معارضان است که خشن و آهنین است.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول